خبر مهم سرپرست وزارت کار درباره حقوق بازنشستگان/ متناسب‌سازی حقوق چگونه انجام می‌شود؟

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی آماده پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است، افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسیده و این مصوبه تصمیم شخصی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدهادی زاهدی وفا (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: رئیس جمهور، معاون اول و نیز دیگر اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه بوده‌اند و بعضی اظهارنظرها و نقل قول‌های منتسب به ایشان که بعضا در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات دولت نمی‌تواند بخشی باشد و باید حتما همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و جزئیات حقوقی و کارشناسی را لحاظ کرد، گفت: در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق اقدام کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت تامین بودجه و اقدامات فنی و نرم افزاری درخصوص جبران این مبالغ صورت گرفته، تاکید کرد: اعضای جلسه و ذینفعان این موضوع را پذیرفته و درباره آن توافق کرده اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    76 3
    در اینکه دولت با قلدری بر خلاف ماده ۹۶ علیه منافع بازنشستگان تامین اجتماعی عمل کرده تردید نیست. با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشود
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    33 6
    عجب
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    48 2
    هی میگی ماآماده ایم عزیزمن پس چرامعوقات روواریزنمیکنی ؟
  • ر IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    43 3
    هیات رئیسه کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور اعلام کرد: *هیچ گونه پذیرش و توافقی توسط مسؤلان کانون‌ها و تشکلات بازنشستگی‌ با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص پرداخت های جبرانی به عنوان متناسب سازی حقوق بازنشستگان، بسته های معیشتی و ... به جای افزایش حقوق قانونی مستمری بگیران سایر سطوح انجام نشده است.* هیات رئیسه کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور در جلسه ای که صبح امروز برگزار شد مطالب مطرح شده توسط سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص اعلام موافقت مسؤلان تشکلات و کانون‌ های بازنشستگی در جلسه اواخر ماه گذشته مبنی بر پذیرش پیشنهادات جایگزین از قبیل پرداخت های جبرانی تحت عنوان متناسب سازی به جای افزایش حقوق بازنشستگان را به شدت تکذیب و اعلام کرد: طرح چنین مطالبی در واقع انعکاس نظرات و تمایلات شخصی افراد بوده و تلاش برای پاک کردن صورت مسئله است که بی تردید نارضایتی بیش از پیش اقشار بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را بدنبال دارد. در حالی که منابع تداوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان از محل رد دیون انباشته شده دولت بوده و تامین اعتبا
  • غلامی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    61 5
    گمراه کردن مستمری بگیران گناه بزرگی است
  • جواد IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    50 6
    نامردا . تمام
  • اکبرنژاد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    54 2
    باسلام.اگرحرف آقای زاهدی وفاصحیح است پس چراتامین اجتماعی اینقدرتعلیل می‌کند.بازنشستگان جیبهایشان پرنیست ازمال غیرمشروع.