نوباوه : فقهای کهنه‌کار شورای نگهبان جزو افتخارات کشور هستند/ شورای نگهبان در ردصلاحیت‌ها، از خود رفع اتهام کند

فارس نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای موفق و مایه افتخار کشور است و یکی از دلایل مهم در موفقیت این شورا سلامت نفس اعضای آن است.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: مهم‌ترین میثاق ما در نظام جمهوری اسلامی قانون اساسی است. قانون اساسی میثاق ملی همه ایرانی‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور است و مهم‌ترین رکن تشکیل جمهوری اسلامی و بقای آن به شمار می‌رود.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: بعضا در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی انتقاداتی به شورای نگهبان می‌شود که شورای نگهبان می‌تواند در ایجاد شفافیت با استناد به شرع و قانون اساسی در بحث رد صلاحیت صورت گرفته، از خود رفع اتهام کند و یا در مصوبات خود به همین روش، استفاده کند.

نوباوه : فقهای کهنه‌کار شورای نگهبان جزو افتخارات کشور هستند/ شورای نگهبان در ردصلاحیت‌ها، از خود رفع اتهام کند

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوان‌گرایی در شورای نگهبان امری ضروری است و این کار در حال انجام نیز هست. البته در کنار این جوانگرایی فقهای کهنه‌کار شورای نگهبان جزو افتخارات کشور هستند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت شورای نگهبان سلامت نفس اعضای این شوراست و امیدواریم که این شورا در ادامه مسیر با صلابت بیشتر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =