ثبت نام متقاضیان جدید آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از  آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا از روز شنبه مورخ 8 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، داریوش موسیوند با اعلام این خبر افزود: تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir از روز شنبه مورخ هشت مرداد لغایت پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه سال جاری برای ثبت نام جاماندگان از آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا، مجدد بازگشایی می‌شود.

وی با بیان این که تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبان مبتنی خواهد بود و متقاضیان أخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: پذیرفته شدگان آزمون دوره های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و درصورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می شود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارایه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش صادر شده از آزمایشگاه معتبر الزامی می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =