۹ نفر
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
قیمت آیفون تصویری تکنما سال 1401

آیفون تصویری در ساختمان های امروزی دیگر یک کالای لوکس و نه چندان با اهمیت ارزیابی نمی‌شود بلکه تبدیل به یک کالای ضروری و تاثیر گذار از نظر امنیت و زیبایی ساختمان شده است.

شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما در سال 1380 تاسیس و اولین آیفون صوتی خود را به مرحله تولید رساند و بعد از حدود 10 سال در راستای ارتقا و به روز رسانی محصولاتش شروع به ساخت آیفون تصویری نمود. صفحه مانیتور LED با برترین کیفیت و وضوح تصویر فناوری جهانی TFT، رنگ بندی و طراحی متنوع خارج از چهار چوب خاص، سیم کشی حداقلی فقط با 7 رشته و قیمت مناسب با امکانات از عوامل اصلی ترغیب مشتری به خرید آیفون تصویری تکنما است.

پنل های دم دری آیفون تک نما در نوع های ساده یا شاسی دار تا 8 واحد، کارتخوان تا 8 واحد، کدینگ پسودری، پنل کدینگ پسوردی کارتی تا به حال تولید شده که مشتریان می‌تواند با توجه با نیاز خود هر پنل تصویری تکنما را انتخاب نمایند. در خرید آیفون تصویری تکنما محصولات به 4 سری D، C، E، و F تقسیم می شوند که هر بخش ویژگی های مشترک و خاص خود را دارند. ما در این مبحث به معرفی ویژگی های چند محصول از دسته های D، C و یک آیفون تصویری مدل F10 به عنوان بخشی عمده ای از محصولات این شرکت خواهیم پرداخت که ثابت می کند روند ارتقا دادن با نحوه قیمت گذاری طی سال های قبل و امسال یعنی سال 1401 چقدر هماهنگ و مقرون به صرفه بوده است.

معرفی مدل های آیفون تصویری سری D تکنما

دو مدل این سری از آیفون های تصویری تکنما به نام های D43M و D43 دارای قابلیت های متنوع و کیفیت ساخت بالایی هستند که از این جهت نگرانی و هراسی برای مشتری نبوده و با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند مدل مد نظرش را خریداری نماید. تنها تفاوت بین آن ها در قابلیت ضبط تصاویر دریافتی در حافظه است که در واقع مدل D43M خودش حافظه داخلی داشته و کارت حافظه خارجی هم دریافت می کند ولی مدل D43 فقط امکان اتصال به حافظه مرکزی ساختمان را دارد. به همین دلیل از تفاوت قیمتی چندانی برخوردار نیستند.

دو مدل دیگر از همین سری به نام های D70 و D70M هم از این سری با اندکی تغییرات تولید شده است که این تغییرات شامل بزرگتر شدن صفحه مانیتور از 4.3 به 7 اینچ و کمی هم تغییر طراحی ظاهری بدنه آیفون می باشد و از طرفی همچنان هر کدام به یک دسته با حافظه و بدون حافظه تقسیم می شوند. اما با وجود گران تر بودن مدل های 7 اینچی نسبت به مدل های 4.3 اینچی باز هم جزو آیفون تصویری های ارزان قیمت به حساب آمده و مشتریان زیادی را با امکانات مطلوبی که دارند سر ذوق می آورند.

معرفی مدل های آیفون تصویری سری C تکنما

شرکت تکنما بعد از عرضه محصولات سری D بلافاصله سری C را با امکانات تازه تری به بازار عرضه نمود که در نتیجه قیمت بالاتری را نسب به سری D از آن خود کردند اما در طی یک سال گذشته برای کسانی که از قبل خواهان خریدشان بوده اند خیلی گران نشده اند. این امکانات جدید شامل چند مورد در طراحی ظاهری به خصوص دکمه های بیشتر برای کاربری راحت تر و همچنین قابلیت های فنی مثل امکان ارتباطی گسترده تر و ظرفیت حافظه بیشتر می شود.

این مدل آیفون تصویری های تکنما مانند مدل های D به دو مدل 4.3 اینچی و 7 اینچی و هر کدام به دو دسته حافظه دار و بدون حافظه تقسیم می شوند که با کد های تجاری C43M، C43 و C70، C70M نام گذاری شده اند. حرف M به معنای داشتن memory یا همان حافظه است. منظور از ارتباط گسترده تر در این سری از محصولات تکنما به معنای ارتباط تمامی واحد های مجتمع یا همان اینترکام علاوه بر واحد نگهبانی است که به راحتی و بدون هیچ سیم کشی اضافه ای به دلیل هوشمند بودن آن ها قابلیت راه اندازی و استفاده را دارد.

images_1659165618.jpg

معرفی آیفون تصویری تکنما مدل F10

انتقادی که همواره به مجموعه تکنما می شد، این بود که چرا در بین تولیداتش محصولی متمایز و منحصر به فرد با قابلیت های خاص مشاهده نمی شود. اما در حال حاضر این شرکت به این انتقادها با عرضه آیفون تصویری F-10 که حتی از برترین و لوکس ترین درب باز کن های ایرانی به شمار می رود پاسخ داد. ابعاد مانیتور این آیفون به بزرگی 10 اینچ و قابلیت لمسی است که تصاویر بسیار واضحی را به کاربر نشان می دهد. این دستگاه علاوه بر اینکه دارای حافظه داخلی است، از کارت حافظه جانبی micro sd تا ظرفیت 23 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. به وسیله این دستگاه می توانید با تمام واحد ها و نگهبانی مجتمع به آسانی ارتباط داخلی داشته باشید. از ویژگی های مهم دیگر این دستگاه می توان به امکان فراخوانی آسانسور، باز کردن درب پارکینگ و پشتیبانی از 4 دوربین مداربسته مجزا اشاره کرد.

آیفون تکنما مدل F10 هم یک مدل گران قیمت بوده و هم اولین محصول یک سری جدید به نام سری F در بین انواع سری های آیفون تصویری شرکت تکنما می باشد. نکته قابل توجه در ظاهر دربازکن تصویری F10 حاشیه بالا و پایین مانیتور آن است که به شدت کاهش یافته و در نتیجه جلوی زیبا تری را با رابط گرافیکی بسیار قدرتمند و جذاب تنظیمات منو به خانه می بخشد. گوشی کنار مانیتور نیز به نسبت خود محصول هیچ بیرون زدگی ندارد و این مورد به ایجاد تقارن در دو طرف مانیتور کمک کرده است. تمامی این موارد با ویژگی های کلی آیفون های تصوری تکنما یک جا جمع شده و نتیجه آن محصولی به نسبت گران تر اما به صرفه از لحاظ استفاده بلند مدت با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی و ایمنی شده است.

images_1659165696.jpg

قیمت گذاری آیفون تصویری تکنما در سال 1401

محصولات شرکت تکنما با فناوری به روز خود توانسته اند تنها با 7 رشته سیم برای همه ی واحد ها امکانات ارتباطی را فراهم آورند. مثلا اکثر برند ها به 40 رشته سیم برای ارتباط بین واحد های یک ساختمان حتی با 10 واحد نیاز دارند ولی همه این ها در تکنما با 7 رشته سیم مشترک انجام خواهد شد. محصولات آیفون تصویری تکنما با 12 ماه ضمانت تعویض و 24 ماه خدمات پس از فروش یعنی در مجموع 36 ماه گارانتی توسط این شرکت به شما مشتری عزیز عرضه می شود. اگر به دنبال خرید یک سیستم آیفون تصویری امتحان پس داده برای مجتمع خود هستید این چند محصولی که در بالا معرفی شد می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. اگر سوال یا ابهاماتی ذهنتان را مشغول کرده، کارشناسان ما همواره پاسخگوی نیاز شما مشتریان می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1657054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =