کدامیک از دوره های فنی از بازار کار خوبی برخوردار هستند؟

شرکت در دوره های آموزش فنی حرفه ای یکی از سریع ترین راهها برای ورود به بازار کار و کسب درآمد است.

شرکت در دوره های آموزش فنی حرفه ای یکی از سریع ترین راهها برای ورود به بازار کار و کسب درآمد است. مشاغل فنی عمدتا مهارت محور است و در بیشتر موارد نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد. برای کسب مهارت مورد علاقه خود تنها کافی است در یکی از دوره های آموزشی مراکز فنی حرفه ای شرکت کنید .

با شرکت در این دوره ها به صورت کاملا تخصصی و از پایه با مهارت شغل دلخواه خود آشنا می شوید. بعد از اتمام دوره می توانید وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشید.

در حال حاضر مراکز آموزش فنی حرفه ای در 4 زیرشاخه و بیش از 40 رشته فعالیت دارند. این موضوع نشان دهنده تنوع بالای دوره های فنی است، به گونه ای که انتخاب دوره فنی مناسب را برای بسیاری از افراد چالش برانگیز کرده است. اما نگران نباشید. در این محتوا بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی را که بازار کار عالی دارند، به شما معرفی می کنیم. شما با شرکت در این دوره ها و کسب مهارت های لازم قطعا از آینده شغلی خوبی برخوردار می شوید.

پردرآمدترین دوره فنی حرفه ای

1- دوره آموزش تعمیرات موبایل

در میان دوره های فنی، دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از مشاغل فنی با درآمد بالا است. این روزها، کمتر کسی یافت می شود که گوشی موبایل نداشته باشد. تشکیل کلاسهای آنلاین بدلیل شیوع ویروس کرونا و ظهور برنامه و اپلیکیشن های جدید نیز موجب بالارفتن تقاضا برای خرید تلفن های هوشمند شده است.

آموزش تعمیرات موبایل

از سوی دیگر، در حال حاضر قیمت گوشی های موبایل به دلیل بالا رفتن نرخ ارز بسیار افزایش پیدا کرده است. این مسئله موجب شده تا افراد به هنگام خراب شدن موبایل، تعمیر آن را به جای خرید یک گوشی جدید ترجیح دهند. این موارد همگی نشان از رونق زیاد بازار کار تعمیرات موبایل دارد، به گونه ای که در سالهای اخیر افراد زیادی متقاضی شرکت در دوره های فنی آموزش تعمیرات موبایل بوده اند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی است.

نحوه ورود به بازار کار تعمیرات موبایل

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل و موفق شدن در این حرفه، مهم ترین قدم کسب مهارت و دانش است. روشهای مختلفی برای یادگیری مهارت های این رشته وجود دارد. اما بهترین و کوتاه ترین روش، شرکت در دوره صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل است. این دوره در مجتمع های فنی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شوند. با شرکت در این دوره ها در مدت دو تا سه ماه با کلیه مباحث تخصصی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل آشنا می شوید و به صورت عملی در کارگاه های مجهز تجربه کسب می کنید.

بعد از اتمام دوره تعمیرات موبایل می توانید مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را دریافت کرده و به عنوان تعمیرکار موبایل مشغول به فعالیت شوید. شغل تعمیرکار موبایل نیاز به سرمایه بالایی ندارد. شما حتی بدون اجاره یک مغازه نیز می توانید در یکی از شرکت های تعمیرات موبایل به فعالیت در این رشته بپردازید.

2- دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

امروزه وسایل برقی و لوازم خانگی به یکی از ضروریات زندگی بشر تبدیل شده است، به گونه‌ای که زندگی بدون این لوازم تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. تغییر سبک زندگی افراد نیز نیاز به وسایل برقی جدید از جمله ماشین ظرفشویی، ماکروفر، قهوه جوش و... را افزایش داده است.

شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی با در نظر گرفتن این موضوع سعی می کنند انواع مختلف لوازم خانگی را طراحی و به بازارها عرضه کنند تا بدین ترتیب، رفاه بیشتری را برای افراد فراهم آورند. از سوی دیگر، رشد چشمگیر قیمت لوازم برقی منزل باعث شده افراد کمتر به سراغ خرید وسیله برقی جدید بیفتند و تعمیر آن را ترجیح دهند. با در نظر گرفتن این موارد، می توان نتیجه گرفت که شغل تعمیر لوازم خانگی بازار کار پردرآمدی داشته باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

نحوه ورود به بازار کار تعمیر لوازم خانگی

برای ورود به بازار تعمیرات لوازم خانگی نیاز به مهارت و تخصص کافی است. یک تعمیرکار لوازم خانگی کارآزموده باید تسلط کافی در نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و... داشته باشد. البته آشنایی با علائم خرابی در برد الکترونیکی لوازم خانگی نیز می تواند موجب افزایش اعتبار و موفقیت تعمیرکار در بین سایر تعمیرکاران لوازم خانگی شود.

شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی بهترین راه برای ورود به بازار کار این حرفه است. این دوره ها توسط مراکز آموزش فنی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود. در این دوره ها، شما با ساختار قطعات الکترونیکی لوازم برقی و نحوه عملکرد آنها آشنا می شوید. علاوه بر این؛ نحوه عیب یابی و تعمیر آنها را زیر نظر اساتید باتجربه فرا می گیرید.

بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی می توانید در آزمون ارزیابی سازمان فنی حرفه ای کشور شرکت کرده و با کسب حداقل نمره قبولی، مدرک معتبر و بین المللی تعمیرات لوازم خانگی را دریافت کنید. با داشتن این مدرک می توانید در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی ایران یا سایر کشورها فعالیت کرده و درآمدزایی داشته باشید.

بهترین مجتمع فنی حرفه ای در تهران

انتخاب بهترین مرکز آموزش فنی اولین قدم برای ورود به بازار کار پردرآمد است. یک مجتمع فنی خوب و استاندارد باید زیرنظر سازمان فنی حرفه ای کشور فعالیت داشته باشد و بهترین دوره های فنی خود را متناسب با نیاز بازار کار و آخرین سرفصل های آموزشی برگزار کند. مجتمع فنی پایتخت یکی از بهترین آموزشگاه های فنی کشور می باشد.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی در آموزشگاه فنی پایتخت زیر نظر اساتید مجرب و باتجربه و با به روز ترین شیوه های آموزشی برگزار می شود. کلیه مباحث عملی دوره های فنی این آموزشگاه در کارگاه های مجهز و با پیشرفته ترین ابزارآلات تدریس می شوند. با شرکت در بهترین دوره های فنی آموزشگاه فنی پایتخت به یکی از دانش آموختگان فنی برتر تبدیل شده و آینده شغلی پردرآمدی را برای خود رقم بزنید.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره دوره های آموزشگاه با کارشناسان مجتمع فنی پایتخت تماس حاصل نمایید. شماره های تماس: 02166577385 - 02166577386 .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =