خرید بیش از ۸۲ هزار تن گندم در مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در سال جاری، تاکنون ۸۲ هزار و ۳۸۹ تن گندم به ارزش ۹۶۰ میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان به صورت تضمینی از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، عباس علی وفائی نژاد اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۴۹ کشاورز گندمکار محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران تحویل دادند که با ثبت ۲۶ هزار و ۳۳۷ سند در سامانه سیفا، تاکنون مقدار ۸۲ هزار و ۷۹ تن از گندم تحویلی جهت پرداخت وجه و تسویه حساب در سامانه بانک قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های به عمل آمده ۹۲ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸۸۳ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان مازندرانی که گندم مازاد بر مصرف خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران تحویل دادند، پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین به قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری که نسبت به سال زراعی گذشته ۱۳۰ درصد افزایش داشته اشاره کرد و افزود: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و مبلغ ۱۰۰۰ تومان هم به عنوان تشویقی به کشاورزان بابت تحویل هر کیلو گندم به دولت یعنی مجموعا مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به کشاورز پرداخت شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1658870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =