آماده باش کامل راهداران در محورهای مواصلاتی مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از آماده باش کامل راهداران در محورهای مواصلاتی استان با توجه به هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب، ریزش و رانش زمین در 72 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: در طول 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی مازندران 22 راهدارخانه فعالیت دارند که 350 نفر از راهداران سخت کوش در قالب 33 اکیپ راهداری و با 250 دستگاه ماشین آلات راهداری به انجام فعالیت های راهداری مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان نیز شماره تلفن 141 (گویا ) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =