۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
اشتباه فن‌دایک؛ پایان رکورد رویایی!/عکس

بعد از ۵۱ بازی در لیگ برتر، لیورپول بالاخره امروز در خانه فولام به حریف خود پنالتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل برای یورگن کلوپ و تیمش چندان خوب شروع نشد و لیورپول در اولین مسابقه لیگ برتر در فصل جدید، در مقابل فولام تازه صعود کرده به تساوی ۲-۲ رضایت داد. جالب اینجاست نایب قهرمان فصل قبل دو بار در طول مسابقه از حریفش عقب افتاد، اما داروین نونیز و محمد صلاح هر دو موفق به گلزنی شدند تا در نهایت لیورپول با کسب یک امتیاز به خانه بازگردد.

گل دوم فولام در اواخر مسابقه و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه الیسون بکر شد. الکساندر میتروویچ با نفوذی تماشای وارد محوطه جریمه شد و بعد از گذر از سد ویرژیل فن دایک، توسط این بازیکن متوقف شد تا فولام صاحب یک ضربه پنالتی شود. خود میتروویچ پشت توپ قرار گرفت و با ضربه‌ای زمینی موفق شد گل دوم تیم میزبان را به ثمر برساند.

لیورپول ۵۱ بازی لیگ برتر را بدون دادن پنالتی به حریف به پایان رسانده بود که این رکورد امروز بالاخره شکست. نباید فراموش کرد این روند طولانی‌ترین رکورد در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر محسوب می‌شد. در حقیقت آخرین بار همین ویرژیل فن دایک در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ در مقابل منچسترسیتی به حریف پنالتی داده بود و امروز باز هم مدافع هلندی و باتجربه لیورپول اشتباه خود را تکرار کرد.
اشتباه فن‌دایک؛ پایان رکورد رویایی!/عکس

اشتباه فن‌دایک؛ پایان رکورد رویایی!/عکس

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1659339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =