ساپینتو بهترین مربی لیگ می‌شود؛ یحیی چیزی ندارد جز هزینه!

خبرورزشی نوشت: وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت: با حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران کم کم مافیای مربیان تکراری ایرانی از فوتبال کشورمان برچیده خواهد شد.

وحید قلیچ، پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در ارتباط با ویدیویی که از او در رابطه با حمایتش از ساپینتو منتشر شده، همچنین مسائل مربوط به لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد:

در تازه‌ترین ویدیویی که از خودتان منتشر کردید گفتید ساپینتو بهترین مربی لیگ می‌شود؟

بله! من آدمی هستم که به خوبی این مسائل را تشخیص میدهد. در واقع من واقع گرا هستم و کاری به این ندارم که چه کسی مربی چه تیمی است. هر کسی خوب باشد می‌گویم. چون قدرت تشخیص بالایی دارم.

در رابطه با استراماچونی هم چنین تشخیصی داشتید؟

آن زمان با استقلالی‌ها لج بودم و از استقلال خیلی بدم می‌آمد به همین خاطر در مصاحبه‌هایم او را خراب می‌کردم اما می‌دانستم استراماچونی اگر بماند استقلال را قهرمان می‌کند.

بعد از انتشار ویدیو شما در حمایت از ساپینتو واکنش مخاطبانتان چه بود؟

فحش‌هایی شنیدم که با این سنم تاکنون نشنیده بودم! متاسفانه هواداران پرسپولیس خیلی خوب بلدند فحش بسازند و ظاهراً دستگاهی دارند که فحش تولید می‌کند. من نمی‌دانم آنها که اینطور به زن و بچه و خواهر و مادر دیگران فحاشی می‌کنند خودشان ناموس ندارند؟ این‌ها قطعاً سر سفره پدر و مادر بزرگ نشده و...

چه حسی به شما می‌گوید که ساپینتو موفق می‌شود؟ چطور به این نتیجه رسیدید؟

خدا را شاهد میگیرم که این اتفاق می‌افتد. اجازه بدهید بازی‌ها شروع شود. من حرف بی ربط نمی‌زنم. همانطور که از اول هم میگفتم یحیی خوب نیست. هنوز هم می‌گویم که گل محمدی هیچ چیزی به پرسپولیس اضافه نکرده است، بلکه او آمد تیم برانکو را گرفت و روی ساختار برانکو خودش را بالا کشید.

یعنی یحیی گل محمدی در این مدت چیزی به پرسپولیس اضافه نکرده است؟

چرا! ۴۲ میلیارد هزینه روی دست باشگاه گذاشته بعلاوه بازیکنانی که گرفته و به درد پرسپولیس هم نمی‌خورند. اینها چیزهایی بوده که یحیی به پرسپولیس اضافه کرده است.

نظرتان درباره لیگ پیش رو چیست؟

حسن این مسابقات این است که چند تیم با مربی خارجی وارد لیگ برتر شده اند مثل سپاهان، تراکتور و استقلال. وقتی پای این مربیان به لیگ ما باز شود مافیایی این ۱۷ مربی ایرانی از بین می‌رود. مربیانی که دائماً بین تیم‌ها جابجا می‌شوند و هیچ چیزی به فوتبال ایران اضافه نمیکنند. شاید حتی مربی فولاد را هم باید جزو خارجی‌ها دانست.

نکونام را می‌گویید؟

بله! جواد نکونام سال‌ها در اسپانیا با مربیان گردن کلفت اروپایی کار کرده. در تیم ملی هم سال‌ها با کی روش کارکرد و اگر از هر مربی یک چیز یاد گرفته اشد خودش یک پا خارجی محسوب می‌شود. دانش مربیان خارجی باعث می‌شود مربیان عضو باند مافیا کاسه و کوزه شان را جمع کنند و بروند. حالا ببینید این خارجی‌ها چطور تنور لیگ را داغ میکنند.

به نظر شما میتوان درب ورزشگاه‌ها را رو به بانوان باز کرد تا آنها هم به استادیوم بیایند؟

به نظرم بانوان را نباید راه بدهند. وقتی در فضای مجازی اینقدر فحاشی میشود خدا می‌داند این جماعت وقتی دو تا خانم را هم در استادیوم ببینند دیگر خودشان را گم می‌کنند. هواداران ما جنبه ورود بانوان را ندارند و بانوان ما حیف می‌شوند.

حرف باقیمانده ای دارید؟

آقای تقوی کارشناس برنامه ورزشی ایران اینترنشنال حرفهایی می‌زند که حال آدم از خودش و برنامه اش به هم میخورد. کلاً حال آدم از برنامه مزدک در این شبکه به هم می‌خورد. دیدم که تقوی می‌گوید یحیی گل محمدی مربی بسیار کاربلدی است! آخر تو از کجا میدانی که گل محمدی کار بلد است؟ اصلا تو خودت جزو فوتبالی‌ها حساب میشوی یا نه که از یک مربی ضعیف اینطور در برنامه ات تعریف می‌کنی؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    28 11
    واقعا این آدم چقدر اطلاعات و سواد داره که شما باهاش مصاحبه می کنید . ایشون فقط به فکر جمع کردن فالور و .... برای خودش به هر قیمتی هستش
  • ttt IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    21 9
    شورشو دراورديد با يه ادمي ك هيج تخصص تجربه يا صفت مثبت و قايل عرضه اي نداره دائم مصاحبه ميكنيد چون تيترهاي زرد خوبي ميده براي پرسپوليس با دادكان و صفايي فراهاني و دايي ها صحبت كنيد
  • کاوه DE ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    15 13
    بالاخره یک پریپولیسی منصف پیدا شد .به همین فرمان برو تا به نیمکت گلرها میرسی .
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    11 6
    حضرت توهم
  • ساسان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    19 7
    یکی ایشون رو جمع کنه فقط با این رفتارش میخواد فالوور جمع کنه اقای قلیچ شما بچه۱۵ساله نیستی از سن و سالت خجالت بکش
  • رضا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    10 11
    وحیدقلیچ جزئ حزب باداست چون به پرسپولیس راهش نمیدهندچون کاری بلدنیست
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    10 8
    آقای قلیچ به سن و سالتون نگاه کنید از شما این حرفها بعیده چرا به فکر احساسات هواداران نیستید خواه ناخواه اونها تحت تاثیر قرار میگیرند و به شما فحاشی می کنند هر چند که من مخالف این رفتار هستم اما چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی ؟
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 6
    حالا اگه در پرسپولیس بود و یه پولی به جیب میزد، یحیی بهترین میشد.