خرید کولر گازی با توجه به نیاز و بودجه کافی

هر چقدر بیشتر به روزهای گرم سال نزدیک می‌شویم؛ افراد بسیار زیادی هستند که در تکاپوی خرید کولر گازی در برندها و مدل‌های مختلف آن هستند تا بدین ترتیب با خرید این وسیله کاربردی و ضروری در منزل یا محل کار خویش، بتوانید از وجود هوای مطبوع و به دور از هر گونه ذرات گرد و غبار و رطوبت، بهره‌مند شوند.

کولر گازی باعث تهویه مطبوعی می‌گردد که دما، رطوبت و گرد و غبار را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد تا شما بتوانید از هوای پاک و تمیزتری بهره‌مند شوید.

استفاده از انواع کولر گازی با فرارسیدن روزهای گرم سال

شاید خرید کولر گازی برای مردمان ساکن در جنوب کشور و شهرهای شرجی، به علت قدرت خنک کنندگی بالای کولر گازی، بیشتر از سایر افراد در شهرها و مناطق دیگر باشد. ولی با توجه به تنظیم میزان سرمادهی و ظرفیت‌های مختلف و متنوع آنها برای انواع شرایط جوی حاکم و نیز با توجه به این مسئله که کولرهای گازی یک از اساسی‌ترین وسایل سرمایشی و گرمایشی هستند که در روزهای گرم سال، سبب خنک شدن محیط و در روزهای سرد سال، سبب به وجود آوردن گرمای یکنواخت در محیط قابل استفاده می شوند؛ می‌توان از این کاربرد دوگانه کولرهای گازی در هر شهر و دیاری استفاده بهینه ای نمود.

با این اوصاف، شما می توانید با خرید کولر گازی، به واقع با یک تیر، دو نشان بزنید. بدین ترتیب که اگر از کولرهای آبی خسته شده اید و می‌خواهید آرامش بیشتری را تجربه کنید؛ می‌توانید در فصول گرم سال، به جای آنها از کولر گازی استفاده کنید و هم به جای خرید هیتر برقی و وسایل سرمایشی در روزهای سرد سال، می‌توانید از کولرهای گازی خود استفاده کنید. بدین ترتیب است که می‌توان اذعان داشت که خرید کولر گازی می‌تواند برای شما یک خریدی شایسته و مقرون به صرفه تلقی گردد. در ادامه بیشتر با این وسیله کاربردی آشنا خواهیم شد.

خرید کولر گازی از فروشگاه های معتبر

اگر قصد خرید کولر گازی را دارید؛ باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید این وسیله کنید و حتما به نکات بسیار زیادی در این زمینه توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید را در پیش رو داشته باشید. در ادامه به عمده‌ترین این نکات اشاره خواهد شد. در نظر داشته باشید؛ اگر به هنگام خرید کولر گازی، با قیمت‌های مختلف و متفاوتی رو به رو شدید؛ نباید دچار سردرگمی شوید. که نباید انتظار زیادی از طول عمر مفید آنها داشت و در صورت هر گونه خرابی، نمی‌توان تعمیر آنها را به دست نمایندگی‌های معتبر سپرد. پس گول قیمت‌های ارزان قیمت را در این زمینه نخورید و با پرداخت هزینه‌های منطقی و معقول، اقدام به خرید کولر گازی در بهترین مدل‌ها و طرح‌ها کنید که نیاز شما را به خوبی برطرف می‌کند.

نکات مورد نیاز پیش از خرید کولر گازی

در صورتی که قصد خرید کولر گازی از کولرنیو دارید؛ تا پیش از خرید این محصول کاربردی، بهتر است به نکاتی چند توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوب و مطمئن را در پیش رو داشته باشید. از جمله این نکات، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • توجه به ظرفیت و قدرت کولر گازی

هر یک از شما می‌بایست با توجه به نوع نیاز خود به کولر گازی، اقدام به خرید کولر گازی در ظرفیت‌ها و قدرت‌های مورد نیاز خود کند. به این ترتیب که طراحان و سازندگان کولر گازی به این مسئله توجه داشته اند که نیاز هر یک از افراد به خرید این وسیله کارآمد، متفاوت می‌باشد و نوع کارکرد کولرهای گازی در مناطق مختلف با توجه به شرایط جوی حاکم بر آن شهر، متفاوت است. بنابراین بهتر است به نوع نیاز خود توجه داشته باشید. حتی اگر بخواهید کولر گازی را خریداری کنید که در ظرفیت‌ها و قدرت بالایی است و متراژ کم منزل شما پاسخگوی آن نیست؛ باید یادآور شد که گزینه خوبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید. پس به نوع متراژ و نوع مکان استفاده متناسب با ظرفیت و قدرت کولر گازی توجه کنید.

  • برچسب انرژی

مسئله دومی که بایستی به آن اهمیت دهید؛ نوع برچسب انرژی است که روی کولر گازی نصب شده است. در صورتی که شما اقدام به خرید کولر گازی با برچسب انرژی A کنید؛ می‌توانید کم‌مصرف‌ترین کولر گازی از نظر مصرف برق را خریداری کنید که هوای خنک‌تر و مطبوع‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این بین حرف G به منزله کمترین بازدهی و بیشتری مصرف برق است که خرید آن توصیه نمی‌شود. افزون بر آن توجه کنید که اگر در برابر حرف A، علامت مثبت درج شد؛ به منزله بالاترین میزان بازدهی است. با این اوصاف علامت +A نسبت به A و علامت ++A نسبت به +A بازدهی بیشتر و مصرف بهینه تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس دیگر با خرید کولر گازی با این برچسب انرژی نبایستی هیچ گونه نگرانی و دلهره‌ی در خصوص مصرف برق با استفاده از کولرهای گازی به دل خود راه دهید.

کولر گازی های با بهترین مدل های روز

  • نوع کولر گازی با توجه به مکان مورد استفاده

با توجه به مکانی که می‌خواهید در آن از کولر گازی یا سیستم های تهویه مطبوع خانه استفاده کنید؛ بایستی دست به خرید کولر گازی در انواع مختلف آن بزنید. بدین ترتیب که اگر برای منزل مسکونی خویش، نیاز به خرید کولرهای گازی دارید؛ کولر گازی دیواری می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد که از طرفداران زیادی هم برخوردار می‌باشد. اسپلیت دیواری یا کولرهای گازی دیواری، جزء پرفروش‌ترین کولرهای گازی به شمار می‌آیند که از تنوع بالا و ظرفیت‌های گوناگونی بهره مند هستند.

اما در صورتی که بخواهید برای مکان‌هایی همچون: هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، مساجد و... از کولرهای گازی استفاده کنید؛ مدل کولر گازی ایستاده گزینه خوب و مطلوبی برای شما می‌باشد. در محیط‌های اداری نیز می‌توانید بسته به نوع اداره مورد نظر، هر یک از این مدل‌های کولر گازی را استفاده کنید. علاوه بر آن خرید کولر گازی سقفی کاستی نیز می‌تواند یک گزینه شیک و جالب توجه برای محیط‌های اداری به شمار آید.

چرا که نیروی سرمایشی و گرمایشی را از سقف به هر چهار جهت اصلی پخش می‌کند. شما می توانید آنها را داخل سقف کاذب استفاده کنید تا قسمت‌های اصلی دستگاه مورد نظر در معرض دید قرار نگیرد و از طریق ریموت، آنها را کنترل کنید. کولرهای گازی در مدل‌های دیگری هم وجود دارند که هر یک از آنها را در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1660548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =