خطیب  جمعه قم : نادان‌ها، مغزهای سست و دور از خدا به افتخارات ملی، اسلامی و تاریخی ضدداعش ، دهن‌کجی می‌کنند

ایسنا نوشت : آیت‌الله اعرافی گفت: داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود تا ایران را مورد تهدید قرار بدهند که در این کارزار مقاومت، سپاه قدس و سرداران ما آمدند و افتخار آفریدند و دنیا را تکان دادند اما امروز شاهد هستیم که نادان‌ها، مغزهای سست و دور از خدا به این افتخارات ملی، اسلامی و تاریخی دهن‌کجی می‌کنند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه نماز جمعه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به روز صنایع کوچک عنوان کرد: صنایع کوچک و متوسط نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارند که متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد بودیم که این صنایع با مشکلاتی مواجه شدند و افت کردند.

وی بافزود : محنت‌ها و چالش‌هایی که امروز در ارزش‌های الهی و حجاب داریم باید با عزای امام حسین (ع) حل شود؛ عزاداری واقعی آن است که درون ما را اصلاح و برون و جامعه را هم سرافراز و پاک ‌کند.

وی در تذکر به طالبان گفت: ایران با شما حکیمانه و عاقلانه رفتار کرده است و علیرغم اشکالاتی که در کار شما است نخواستیم که از سر مقابله دربیاییم؛ الآن هم سیاست دستگاه‌ها و مسئولان این است؛ اما از شما انتظار می‌رود به عقاید جامعه شیعه در افغانستان احترام بگذارید.

خطیب جمعه قم با اشاره روز مقاومت اسلامی تاکید کرد: قصه مقاومت اسلامی و جنگ ۳۳ روزه یک قصه عادی نیست؛ در این جنگ معادلات منطقه و عالم تغییر کرد و برای اولین یک گروه مقاوم و مبارز با تکیه‌بر امت اسلامی، ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی توانست تمام معادلات آمریکا و صهیونیست را تغییر بدهد که نقطه عطف تاریخ بود.

مغزهای سست به افتخارات ملی و تاریخی دهن کجی می‌کنند

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود تا چهره اسلام را مشوش نشان دهند و به مقاومت ضربه بزند و ایران را مورد تهدید قرار بدهد؛ اما در این کارزار مقاومت، سپاه قدس و سرداران ما آمدند و افتخار آفریدند و دنیا را تکان دادند.

مدیر حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که نادان‌ها، مغزهای سست و دور از خدا به این افتخارات ملی، اسلامی و تاریخی دهن‌کجی می‌کنند؛ شما کوچک هستید. ملت ایران در تشیع حاج قاسم نشان داد که اهل مقاومت و اسلام است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: شما که به ارزش‌های دمکراسی پایبند نبودید امروز دارید همه ارزش‌های اسلامی را زیر سؤال می‌برید؛ این قابل قبول نیست خودتان را اصلاح کنید؛ زیرا به فضل خدا راه اسلام و انقلاب استمرار پیدا می‌کند.



۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =