خطیب جمعه پردیس: وعده رئیس جمهور برای تحویل مسکن به مردم بر زمین ماند/ مردم ظهر عاشورا فریاد می‌زدند خانه ما را تحویل نداده اند

فارس نوشت: امام جمعه پردیس گفت: ظهر عاشورا مردم فریاد میزدند که ۱۲ ساله پول داده‌ایم و مساکن ما را نداده‌اند و مستاجری خُردمان کرده و متاسفانه وعده رئیس جمهور برای تحویل یکساله این مساکن بر زمین مانده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور دو شهید گمنام و همچنین حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: عزاداری محرم در شهرستان پردیس ادامه دارد، زیرا این عزاداری‌ها امر به معروف و نهی از منکر است و در منطقه پرشور، شعور و یکپارچه‌ای انجام شد و اینگونه محرم را زنده نگه داشته می‌شود.

وی با اشاره به خطبه‌های هفته گذشته در خصوص سیلاب گلدره، ابراز کرد: طی این هفته زحمات بسیاری کشیده شده و به علل مختلفی ارائه این خدمات به تاخیر افتاده بود، اما باید بدانیم مطالبات نماز جمعه یعنی امام جمعه صدا مردم است و مسوولان باید بشنوند و این مطالبات انجام شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه برخی از مسوولان از این صحبت‌ها ناراحت شدند، تاکید کرد: ای مسوولی که نمی‌گذاری مردم صحبت کنند و این دردها را گوش نداده و علیه امام جمعه سم پاشی کرده، نامه زده و در جلسات اقدام به تخریب امام جمعه می‌کنید، بدانید صدای مردم خاموش نمی‌شود.

خطیب جمعه پردیس: وعده رئیس جمهور برای تحویل مسکن به مردم بر زمین ماند/ مردم ظهر عاشورا فریاد می‌زدند خانه ما را تحویل نداده اند
رئیسی در پردیس

بیشتر بخوانید:

امام جمعه پردیس ضمن بیان اینکه برخی از مسوولان نیز از اعلام این نوع مشکلات استقبال کرده و خوشحال می‌شوند، عنوان کرد: فرماندار به همراه معاونین و بخشداران شهرستان پس از خطبه‌های هفته گذشته در گلدره حاضر و دستورات لازم را برای لایروبی مسیل دادند و تاکنون اقدامات مثبتی انجام شده که تمام اقدامات کار جهادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه هم مسوولان گذشته و هم مردم مقصر این سیلاب هستند، ابراز کرد: مسوولان قبلی چشمان خود را بسته و این ساخت و سازهای غیرمجاز اتفاق افتاده و مردم نیز خانه‌ها را بر روی رودخانه ساخته اند و سیلاب خانه‌ها و بستر رودخانه را تخریب کرده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: مقصر مسوولی است که چشم خود را بسته و یا رشوه گرفته تا این بناها ساخته شود، این خیانت به انقلاب و مردم است و تمام این موارد به مسوولان جدید به ارث رسیده، اما با دستورات دادستان شهرستان پردیس این مسیل بازگشایی شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مطالبه مردم به خصوص مسکن مهر، عنوان کرد: در ظهر عاشورا مردم فریاد میزدند که ۱۲ ساله پول داده‌ایم و مساکن ما را ندادند و مستاجری خُردمان کرده است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در ابتدای سال به پردیس آمده و دستوراتی دادند که باید پیگیری مجددی کرده و تامین اعتبار و رشد این پروژه ها را رصد کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مردم مظلوم رهن و اجاره کمرشان را شکانده و باید به دادشان برسیم و وعده رئیس جمهور در شهرستان پردیس را محقق کنیم.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =