توسعه و بهسازی 64 کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر بیان کرد: از هفته دولت سال قبل تا زمان حاضر، عملیات اصلاح و احداث 64 هزار و 44 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسین حافظی با عنوان این که احداث شش هزار و 256 متر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان جدید با مبلغ 10 میلیارد و 971 میلیون ریال اجرایی شده گفت: اصلاح 9 هزار و 500 متر شبکه توزیع برق روستایی در قالب طرح بهارستان با مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال اجرایی شده است.

وی با اشاره به این که بهینه سازی شبکه فشارضعیف هوایی به طول 18 هزار و 288 متر با تبدیل به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان با اعتبار 9 میلیارد و 129 میلیون ریال به انجام رسیده افزود: اصلاح 30 هزار متر خط 20 کیلوولت هوایی با مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال، از دیگر اقدامات صورت گرفته از شهریور سال قبل تا به حال است.

حافظی با اظهار این که برای تغذیه برق متقاضیان جدید، 9 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت 325 کیلوولت آمپر و اعتبار هفت میلیارد و 530 میلیون ریال نصب و بهره برداری شده افزود: برقراری یک هزار و 56 مورد لوازم اندازه گیری جدید با مبلغ یک میلیارد و 742 میلیون ریال، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی یادآور شد: احداث شبکه و پست هوایی منطقه یخچال شهمیرزاد، نصب پست هوایی شهرک کلاهدوز شهمیرزاد، احداث شبکه و ایستگاه هوایی در محدوده میدان علمدار روستای فولادمحله، تجهیز پست زمینی جهت تامین برق شرکت کاشی سمنان و تبدیل شبکه هوایی داخل محوطه پست 63 کیلوولت مهدیشهر به زمینی، از دیگر فعالیتهای عرصه خدمت رسانی است.

وی اضافه کرد: برای اجرا و بهره برداری از اقدامات مورد اشاره از شهریور سال قبل تا زمان حاضر، مبلغ 41 میلیارد و 756 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1662008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =