ضرورت معرفی قهرمانان ورزشی به نسل جوان

استاندار قزوین گفت: اگر الگوهای ورزشی به درستی به جامعه معرفی نشوند ارزش‌های دیگری در جامعه نهادینه می‌شود، بنابراین باید قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین تجلیل از ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی بلغارستان و بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: از افتخارآفرینی همشهریان و هم استانی‌های خود در مسابقات بین‌المللی بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این افتخارآفرینی‌ها روزبه‌روز افزایش یابد.

او با بیان اینکه استان قزوین بیشتر از اندازه جمعیتی خود در افتخارآفرینی ورزش نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: البته نسبت شخصیت ملی و افراد شاخص استان قزوین به نسبت جمعیت در مقایسه با استان‌های دیگر در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی قابل توجه است و این موضوع افتخار بزرگی برای استان قزوین است.

استاندار قزوین گفت: اگر الگوهای ورزشی به درستی به جامعه معرفی نشوند ارزش‌های دیگری در جامعه نهادینه می‌شود، بنابراین باید قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند.

اعلایی یادآور شد: مجموعه مدیریتی استان قزوین تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا فضای پیش‌رو فضای رشد و تعالی باشد و در این مسیر از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: کمک‌های مجموعه‌های دولتی می‌تواند جنبه فرامادی هم داشته باشد و دولت می‌تواند با پیگیری برای اختصاص برخی از امکانات و برطرف‌شدن مشکلات به ورزشکاران خدمت کند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: باشگاه‌های ورزشی باید به گونه‌ای اداره شود که از نظر اقتصادی برای مربیان و دست‌اندرکاران توجیه داشته باشد و در کنار این موضوع، باید کیفیت و نحوه ارائه خدمات بهبود پیدا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =