۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

فارس نوشت:

طی چند روز گذشته با همت نیرو‌های بسیج حوزه ‌205 ، 2 شروری که مدت طولانی با خفت‌گیری ساکنان این منطقه را عاصی کرده بودند، دستگیر شدند و آرامش به این منطقه بازگشت.

6 مرداد سال جاری، 2 تن از اراذل و اوباش منطقه چیتگر که مدت طولانی با خفت‌گیری موجب آزار و اذیت شهروندان آن منطقه شده بودند، به همت نیروهای بسیج حوزه 205 دستگیر و تحویل بازپرسی ناحیه 18 داده شدند.

در این راستا علیرضا الهامی، فرمانده حوزه 205 بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» گفت: 2 تن از اراذل و اوباش که به " رحیم بودا " و "هادی کرگدن " معروف بودند، مدتی طولانی ساکنان شهرک چیتگر را با خفت‌گیری مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: زمانی که با نیر‌وهای خود برای دستگیری آنها اقدام کردیم، آن دو نفر با به همراه داشتن، سلاح سرد (قمه) از تعدادی جوان ساکن‌ این منطقه مقداری پول و تلفن همراه ربوده بودند.

این فرمانده بیان کرد: با همت نیرو‌های ما، آنها با وجود اینکه سلاح سرد داشته و مست بودند، دستگیر و به شعبه 3 بازپرسی ناحیه 18 تحویل داده شدند.

الهامی افزود: پزشک قانونی مست بودن این 2 نفر با مشروبات الکلی را تأیید کرده است و در حال حاضر با دستگیری این 2 شرور، آرامش به شهرک چیتگر بازگشته است.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از اهالي چيتگر IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    2 1
    در حال حاضر با قيد وثيقه آزاد شدند