۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اجرای طرح جهش کیفیت آموزش در خوزستان

ایسنا نوشت:مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جزئیات و هدف اجرای طرح جهش کیفیت آموزش استان از رونمایی از این طرح با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی در استان خوزستان خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح بومی جهش کیفیت آموزش، اظهار کرد: طرح جهش با هدف ارتقای کیفیت آموزش و رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی در استان خوزستان رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: علاوه بر تشریح اهداف و چگونگی اجرای مراحل مختلف طرح با حضور کارشناسان مقاطع ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه، وضعیت آموزشی منطقه مدرسه به مدرسه و درس به درس مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پس از دریافت علل افت تحصیلی مدارس و راهکارهای بومی ارائه شده توسط مدیران، با حضور سرگروه‌های آموزشی، صاحب‌نظران و فرهیختگان، چالش‌ها و راهکارها در یک کمیته تخصصی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. این کار با هدف افزایش کیفیت آموزشی انجام می‌شود. مرحله اول این طرح از شهریورماه با هدف آشنایی مدیران، سرگروه‌های آموزشی، صاحب‌نظران و فرهیختگان در تمامی مقاطع تحصیلی استان خوزستان آغاز شد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به بومی بودن این طرح، ادامه داد: توانمندسازی نیروی انسانی، برقراری عدالت آموزشی، افزایش کیفیت آموزشی و مسائل تربیتی در مدارس از اهداف اجرای طرح جهش است.

وی یادآور شد: مرحله دوم طرح نیز از اوایل مهرماه آغاز می‌شود و تا ۲۰مهرماه ادامه خواهد داشت. در این طرح برنامه پیشنهادی مناطق برای پیشگیری از افت تحصیلی و ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی تدوین و در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =