اعلام روز شمار گرامیداشت هفته تکریم و منزلت سالمندان درچهارمحال وبختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: باتوجه به در پیش بودن روز جهانی سالمندان (اول اکتبر، نهم مهرماه سال جاری) امسال شعار "تاب آوری و مشارکت زنان سالمند" برای روز جهانی سالمندان انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: با توجه به در پیش بودن روز جهانی سالمندان (اول اکتبر، نهم مهرماه سال جاری) امسال شعار "تاب آوری و مشارکت زنان سالمند" برای روز جهانی سالمندان انتخاب شده است.
به گفته وی، روز چهارشنبه ششم مهرماه ۱۴۰۱ ، با عنوان "روز رسانه، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی ، پنج شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۱ با عنوان "روز آموزش و توانمند سازی" و روز جمعه هشتم مهرماه جاری با عنوان "روز خانواده و جامعه دوستدار سالمند " نامگذاری شده است.
وی گفت: برای روز های شنبه و یکشنبه نهم و دهم مهرماه ۱۴۰۱ نیز به ترتیب عناوین "روز تاب آوری و مشارکت زنان سالمند و "روز مراقبت و سلامت جسمی، روانی ، اجتماعی و معنوی " انتخاب شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: "روز حمایت های اجتماعی، رفاهی و اقتصادی "عنوان روز دوشنبه یازدهم مهرماه و "قانونگذاری ، سیاست گذاری و راهبری امور سالمندان" عنوان آخرین روز از هفته گرامیداشت تکریم و منزلت سالمندان می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =