۱۲ نفر
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
صفر تا صد اقامت در هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس در جزیره کیش است. این هتل در بلوار رودکی کیش واقع شده و دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است.

اقامت در هتل پانوراما یک تجربه خوب از سفر به جزیره کیش در ذهن شما بر جای می‌گذارد. با توجه به این که هتل پانوراما کیش در سال 1398 تاسیس شده، امکانات این هتل بسیار مجلل و لوکس هستند. اگرچه تعداد هتل‌های مجلل و 5 ستاره در کیش بسیار زیاد است اما اقامت در این هتل مزایای بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب از وب سایت علی بابا قصد داریم به بررسی صفر تا صد اقامت در هتل پانوراما بپردازیم، با ما همراه باشید.

رزرو هتل

هتل پانوراما کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره در قلب جزیره کیش است. دسترسی این هتل به مراکز تفریحی و مراکز خرید این شهر بسیار مناسب است. از طرفی ارائه خدمات با کیفیت و امکانات لوکس هتل پانوراما، باعث محبوبیت زیاد این هتل شده است. شما می‌توانید برای رزرو هتل های کیش و تهیه بلیط لحظه آخری کیش مشهد از طریق علی بابا اقدام کنید.

درباره هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش در بلوار رودکی جزیره کیش واقع شده است. این هتل 5 ستاره مجهز به امکانات لوکس و خدمات با کیفیت است. معماری این هتل به گونه‌ای است که تمامی واحدهای اقامتی آن نور مناسبی دارند و برای اسکان مسافران بسیار مناسب هستند.

این هتل 15 طبقه است، کافی شاپ و رستوران آن با گنجایش 350 نفر در طبقه همکف می‌باشد. منوی رستوران هتل پانوراما شامل انواع غذای ایرانی، خارجی، غذای سنتی، فست فود و غذاهای دریایی است. برای صرف عصرانه نیز می‌توانید در کافی شاپ انواع کیک، نوشیدنی، قهوه و... را سفارش دهید.

هتل پانوراما کیش همچنین دارای یک سالن همایش بزرگ با ظرفیت 600 نفر است. این سالن محل برگزاری انواع جشن‌ها و.. می‌باشد. با توجه به امکانات بی نظیر مجموعه پانوراما، با اقامت در این هتل سفر کیش برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل پانوراما کیش

امکانات عمومی هتل پانوراما مطابق با امکانات هتل‌های لوکس و به روز دنیا است. در لابی این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات در دسترس مسافران هتل پانوراما کیش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· پارکینگ رایگان

· ترانسفر فرودگاهی

· پذیرش شبانه روزی

· پکیج‌های گردشگری در جزیره

· امکان اجاره خودروهای لوکس

· مجموعه ورزشی مجهز به استخر، جکوزی، سونا، مرکز ماساژ و اسپا

این مطلب را هم بخوانید: فاصله هتل مدینه الرضا از جاهای دیدنی مشهد

ارائه امکانات فوق به مسافران همواره باعث جلب رضایت آنها شده است. امکانات موجود در هر یک از واحدهای اقامتی این مجموعه نیز به شرح زیر است:

· مبلمان

· دراور

· آباژور

· میز تحریر

· چای ساز

· پک بهداشتی

· سیستم تهویه مطبوع

· سیستم گرمایشی سرمایشی

· امکان شارژ وسایل الکترونیکی

· سیستم اعلام حریق

· مینی بار با هزینه

صفر تا صد اقامت در هتل پانوراما کیش

واحدهای اقامتی هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما دارای ساختمان 15 طبقه با بیش از 260 واحد اقامتی مجهز است. مساحت هر یک از اتاق‌های این هتل 45 متر مربع، مساحت سوئیت‌ها 70 متر مربع و مساحت آپارتمان‌ها حدود 350 متر مربع است. انواع واحدهای اقامتی هتل پانوراما کیش به شرح زیر است.

· اتاق دو تخته دبل

· اتاق دو تخته توئین

· اتاق سه تخته (دبل+ سینگل)

· پانوراما لوکس دو تخته

· پانوراما لوکس سه تخته

· اتاق کانکت لوکس

· اتاق کانکت

انتخاب هر یک از این هتل‌ها با نظر مسافران امکان پذیر است. با توجه به اینکه گردشگران زیادی برای تفریح جزیره کیش را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، ممکن است در ایام تعطیلات برای رزرو هتل در کیش با مشکل مواجه شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اقامت در کیش پیش از شروع سفر نسبت به رزرو هتل در جزیره کیش اقدام نمایید.

صفر تا صد اقامت در هتل پانوراما کیش

دسترسی هتل پانوراما کیش به جاذبه های جزیره

هتل پانوراما در مرکز جزیره کیش واقع شده و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز اصلی خرید کیش دارد. فاصله هتل پانوراما تا فرودگاه کیش حدود 9 کیلومتر است. سایر جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی این هتل عبارتند از:

· مرکز خرید رویال مال

· مراکز خرید پانیذ

· بازار زیتون

· بازار پردیس 1و 2

· تالار بزرگ شهر

· کیبل اسکی

· کلوپ‌های تفریحی

· پارک شهر کیش

· مرکز غواصی جزیره

· اسکله قدیم پارک ساحلی ماهیگیر

یکی از تفریحات مورد علاقه مسافران، شرکت در کنسرت‌ها و جشن‌های جزیره کیش است. مجموعه این جشن‌ها و کنسرت‌ها نیز در تالار بزرگ شهر برگزار می‌شود که این تالار در نزدیکی هتل پانوراما کیش قرار دارد، به همین دلیل بسیاری از مسافران کیش این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =