جوانان امروز از نسل گذشته انقلاب بهتر و بیشتر در میدان حضور دارند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت :نسل فعلی و جوانان امروز از نسل گذشته انقلاب بهتر و بیشتر در میدان حضور دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دوره توانمندسازی بسیج علمی پژوهشی در قالب طرح شهید فخری زاده در شهرکرد با همکاری بسیج علمی پژوهشی و پارک علم و فناوری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در جمع نخبگان علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمع نخبگان علمی را مقدس و ارزشمند دانست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به مغفول ماندن دو نعمت امنیت و سلامت در ذهن ها، شروع جنگ تحمیلی را نتیجه برآوردهای دشمن نسبت به کشورما و احتمال پیروزی ۱۰۰ درصدی آنها دانست و افزود: هدف دشمنان تجزیه کشور و از بین بردن انقلاب اسلامی بود؛ ولی دو موضوع مردم و رهبری امام راحل را نادیده گرفته بودند.

وی، تصریح کرد: قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی رتبه علمی کشورمان نزدیک به صفر بود؛ ولی به جایی رسیده ایم امروز که در رتبه های نزدیک به تک رقمی علمی دنیا قرار داریم و با یک جهش دیگر علمی به خاطر وجود جوانان دانشمند می توانیم در آینده نزدیک رتبه های تک رقمی علمی دنیا را از آن خود کنیم.

سردار اکبری، با تأکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از نخبگان علمی و مخترعان جوان، خودکفایی در زمینه های دفاعی را نتیجه باور به تحریم و اتکا به توانمندی های داخلی دانست و گفت: اگر کشوری بخواهد قوی باشد، باید از نظر دفاعی و پشتوانه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم قوی شود.

وی، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس ما الگوی جهانیان است و باید بگوییم نسل فعلی و جوانان امروز از نسل گذشته انقلاب بهتر و بیشتر در میدان حضور دارند؛ زیرا آمادگی امکاناتی و علمی و ذهنی نسل امروز بهتر از گذشته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دشمن تلاش می کند روحیه ایستادگی و مقاومت را در جوانان از بین ببرد و برای این کار از ابزار مختلف مانند؛ رواج فساد اخلاقی، اعتیاد، کم رنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه و ترویج بی غیرتی جوانان استفاده می کند.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب ۲۸ فتنه و جنگ را با پیروزی پشت سرگذاشته اند که مرهون توکل به خدا، توسل به ائمه و گوش به فرمان رهبری بودن است.

وی، گفت: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن رسالت اصلی بسیج و بسیجیان است.

در این مراسم از ۱۰ عنوان کتاب با موضوعات علمی، آموزشی و دانشگاهی که توسط اعضای هسته های علمی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تألیف و تدوین شده، با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =