حل مشکل اصلی چاپ کارت‌های راهنمایان گردشگری در هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: موضوع حل مشکل اصلی برای چاپ کارت‌های راهنمایان گردشگری از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اداره‌های کل استانی ابلاغ شده است که در هرمزگان نیز با خرید دستگاه چاپ حل شد.

به گزارش خبرآنلاین، سهراب بناوند روز شنبه با بیان اینکه این، مساله‌ای نبود که به سطح رسانه‌ها کشانده شود اما این اتفاق رقم خورد و در راستای روشنگری افکار عمومی باید اعلام کنیم که کارت‌های راهنمایان گردشگری تا پیش از این توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در پایتخت چاپ می‌شد اکنون مدتی است بنا بر ابلاغ این وزارتخانه اداره‌های کل استانی باید نسبت به چاپ این کارت‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: زمانی که این موضوع به اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ابلاغ شد اعتباری برای خرید دستگاه چاپ کارت نداشتیم که به تازگی موفق به تأمین اعتبار و خرید این دستگاه شدیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: این دستگاه با قیمت یک میلیارد ریال خریداری شده و اکنون در این اداره‌کل قرار دارد اما مساله‌ای در زمینه تأمین کارت‌های مورد نیاز وجود دارد که این هفته مرتفع می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =