زمان صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در مازندران کاهش یابد

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه زمان صدور مجوز سرمایه گذاری دراستان باید حداقل به یکماه برسد، گفت: رشد اقتصادی و تقویت اشتغال در گرو توسعه سرمایه گذاری است. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با عنوان اینکه تاکنون مصوبات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری تدوین شده است اما در اجرا با چالش‌هایی مواجه هستیم که باید این نقیصه هرچه سریع‌تر با افزایش نظارت و بازرسی‌ها برطرف شود، خاطرنشان کرد: بازرسینی را برای نظارت بر حُسن اجرای مصوبات کارگروه اشتغال استان مامور کردیم و نظارت میدانی هوشمند بر این مهم را در دستور کار داریم و در صورت قطعی شدن ضعف مدیریتی و در انجام وظایف و ماموریت داده شده به طور حتم پیگیری‌های قانونی در این حوزه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت زمان صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان باید حداقل به یکماه برسد، ادامه داد: دوران معطل کردن بخش خصوصی پشت در مدیران گذشته است و همه ما وظیفه داریم در خدمت فعالان اقتصادی برای رشد و شکوفایی مازندران باشیم.

حسینی پور تصریح کرد: برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان به بخش خصوصی جزو ماموریت‌های ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی در استان است که طبق هماهنگی‌های انجام شده برگزاری این همایش در اوایل بهمن ماه امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه زهکشی اراضی کشاورزی در مازندران باجدیت می بایست دنبال شود، افزود: برای تحقق این امر کارگروه ویژه‌ای در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =