سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد: نیازی نیست جوانان در کف خیابان فریاد بزنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: دانشگاه محیط نقد است و دانشجویان می توانند به راحتی نظرات خود را بیان کنند و هیات رییسه دانشگاه نیز گوش شنوای درخواست ها و نظرات دانشجویان است و نیازی نیست جوانان در کف خیابان فریاد بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد به نقل از وب‌دا، دکتر عمیدالدین خطیبی در مراسم آیین مهر ویژه دانشجویان جدیدالورود بابیان این که دانشگاه علوم پزشکی یزد اولین دانشگاه تاسیس شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: این دانشگاه با ۳۲ نفر دانشجوی پزشکی تاسیس شد که دانش آموختگان آن زمان، اکنون مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اینک این مرکز دانشگاهی بالغ بر شش هزار دانشجو دارد، افزود: دانشجویان با آرامش به دنبال کسب علم و دانش باشند چراکه هدف نهایی ما خدمت به مردم است.

دکتر خطیبی با اشاره به تحولات علمی گفت: خاصیت علم، نقدپذیری و تغییر است لذا دانشجویان هر نقدی دارند در فضای آرام و با رعایت چارچوب های اخلاقی بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در چارچوب اخلاق انتقاد کنند، تاکید کرد: ما از آزاداندیشی، مناظرات و برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه حمایت می کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: دانشگاه محیط نقد است و دانشجویان می توانند به راحتی نظرات خود را بیان کنند و هیات رییسه دانشگاه نیز گوش شنوای درخواست ها و نظرات دانشجویان است و نیازی نیست جوانان در کف خیابان فریاد بزنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1680227

برچسب‌ها