انتشار اخبار صحیح و موثق لازمه اعتماد به رسانه ها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در نشست با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در گفتمان‌سازی جهاد تبیین نقش کلیدی دارند، گفت: جهاد تبیین برای هدایت، استحقاق حق، خویشتن‌داری و رفع اختلاف است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه با محوریت جهاد تبیین، آگاهی و اطلاع داشتن از نیازهای اولیه بشر دانست و افزود: انسان‌ها نیاز دارند از رویدادهای اطرافشان مطلع باشند و وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی از سوی اصحاب رسانه انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان انتشار اخبار صحیح و موثق را لازمه اعتماد به رسانه دانست و افزود: سرعت اطلاع‌رسانی از ویژگی‌های رسانه‌هاست.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به برخی از اعتراضات قانونی در سنوات اخیر همچون کارگران شرکت‌های مختلف، بازنشستگان و معلمان در بیان مسائل صنفی خود افزود: اگر اعتراض در روند قانونی طی شود حتما شنیده خواهد شد و مشکلی نیز پیش نخواهد آمد. اما در مساله فتنه اخیر، مخالفت با نظام اسلامی است که دشمنان حجاب را بهانه کرده‌اند و علیه نظام شعار می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری اینکه اصحاب رسانه با تلاش و آگاهی‌بخشی، زمینه را برای توسعه و ترقی فراهم می‌کنند، گفت: در شرایط کنونی توجه به جهاد تبیین به عنوان یک اصل کلیدی از سوی خبرنگاران ضروری است چراکه تبیین برای هدایت، استحقاق حق، خویشتن‌داری و رفع اختلاف است.

وی شرط تحقق جهاد تبیین را گفتمان‌سازی از سوی رسانه‌ها دانست و افزود: با بیش از ۳۰ وزیر، معاون وزیر و مسئول کشوری برای برطرف کردن مشکلات استان دیدار و مسائل مرتبط بیان شده است چراکه لرستان باید این وضعیت خارج و این مهم گفتمان‌سازی شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: خواهان عدم دخالت در انتصابات مدیران استانی بوده و اعتقاد دارم این موضوع نیز باید به‌عنوان گفتمان مطرح شود تا عزل و نصب‌ها در مسیر قانونی خود صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =