گشایش نخستین نمایشگاه ملی دانش‌بنیان در کرمان

نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل در ۷۵ غرفه شامگاه شنبه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کشور در کرمان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های جنوب شرق کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این شرکت در سال ۹۳ با هدف حمایت از عرضه تولیدات داخلی گشایش یافت.
عماد امیری‌پور افزود: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق در بیش از سه هزار مترمربع فضای سالنی و ۶ هزار مترمربع فضای بیرونی قابل اجرا برای نمایشگاه‌هاست.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر توجهی به نمایشگاه های استان کرمان نشده است افزود: فضای ما شبیه برخی نمایشگاه‌های بزرگ کشور است اما باوجود توجهات به این زودی به آن شرکت ها نمی رسیم و تا اینجای کار هم با همکاری مدیران پیش رفتیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های جنوب شرق کشور گفت: این مجموعه نمایشگاهی بین المللی است که در برخی موارد در حد شهر کرمان فعالیت می‌کند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه دانش بنیان صنعت، معدن و حمل و نقل برای نخستین بار با این وسعت در کشور برگزار می‌شود، بیش از ۷۵ شرکت دانش بنیان در این دوره شرکت کردند و آنان را حمایت کردیم.
امیری‌پور با تاکید بر اینکه این نمایشگاه با حمایت صنعت، معدن و بنگاه های اقتصادی برای نخستین بار در کرمان اجرایی شده است بیان کرد: امیدوارم شرکت های دانش بنیان مورد حمایت این استان قرار گیرند تا این نمایشگاه در سالهای آینده هم دایر شوند، زیرا کرمان بهشت معادن ایران است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =