واکنش مدیرعامل پرسپولیس به شایعه برکناری‌‎اش

ورزش سه نوشت: مدیرعامل پرسپولیس شایعات در خصوص برکناری‌اش را رد کرد و مدعی شد به جای پرداختن به این موضوعات بهتر است به دنبال اتفاقاتی که باعث بدهی این باشگاه شده بپردازند.

طی روزهای اخیر شایعاتی زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخپوشان شکل گرفته بود. موضوعی که از سوی مدیرعامل پرسپولیس رد شد و با پاسخ جالب وی همراه شد.

درویش درباره برکنار آجورلو و اینکه او نیز در شایعاتی مربوط به پایان کار با پرسپولیس قرار داشت گفت: «نزدیک دو ماه است که صحبت شده و گفتند که اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس می آیند و من می روم. کسانی که فضای دلالی را شکل می دهند به دنبال این موضوع هستند. آقای آجورلو هم حدود یک هفته قطعی شده اما از دو ماه پیش این شایعه را شکل دادند. اساس خلقت این است که آدم به دنبال بیاید و از دنیا برود. انقدر این فضای دلالی حاکم است که باید بگویم یک ماه پیش با یک جایی قرارداد می بستیم که همین فضا دلالی گفتند شما نبندید ما خودمان نصف آن را می بندیم.»

او ادامه داد: «رفتن درویش مهمتر است یا این موضوع که ماه یک ماه دیگر باید برای رادوشوویچ برویم که چطور ۹۰۰ هزار دلار را بدهیم. امروز که در خدمت شما هستم حدود ۴۰ نفر طلبکار حقیقی و حقوقی که مبلغ آن ۷۹ میلیارد بود. گفتن این عدد راحت است اما پرداخت ریال به ریال آن طاقت فرسا است. کسی این خبر به این مهمی که چرا باید ۹۵۰ هزار دلار به رادوشوویچ بدهیم. ۱۵۰هزار فرانک سوئیس در شرایط سختی که داریم باید درباره پرونده دیگر بدهیم.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =