استاندار لرستان با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد

استاندار لرستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای بررسی مشکلات استان در زمینه اشتغال دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،فرهاد زیویار در حاشیه این دیدار ضمن تبریک به سید صولت مرتضوی، مسائل مربوط به حوزه اشتغال استان را مورد پیگیری قرار داد و اظهار کرد: اشتغال و مسائل مرتبط با آن از مهمترین دغدغه های استان به شمار می رود که جلسه امروز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همین راستا برگزار شد .

وی افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر رسیدگی به مشکلات لرستان در رابطه با رفع بیکاری جوانان، پیگیری ها در سطح وزارتخانه ها با هدف ایجاد اشتغال در استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار لرستان بیان کرد: لرستان به لحاظ منابع انسانی و نیروی کار تحصیل کرده ظرفیت های مهمی دارد که لازم است در زمینه ایجاد اشتغال آنها اقدام شود .

زیویار گفت: ایجاد تعاملات میان استانداری لرستان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی وابسته به این وزارتخانه از مهمترین تصمیماتی است که در این جلسه به آن پرداخته شد .

زیویار تصریح کرد: لازمه استفاده از توان دستگاه های اجرایی در رفع مشکل اشتغال، همکاری و حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و دکتر مرتضوی در این رابطه قول مساعد داد .

در پایان نیز صولت مرتضوی با اشاره به سابقه حضور خود در سمت معاونت اجرایی ریاست جمهوری و پیگیری مسائل مرتبط با لرستان ، گفت: در زمینه رفع مشکلات حوزه اشتغال استان و هر گونه اقدام مورد نیاز، همکاری و پیگیری های لازم از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت خواهد گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =