بولوار ارشاد هفت‌تیر به بولوار کتاب تغییر نام یافت

شهردار منطقه 9 مشهد گفت: با تغییر نام بولوار ارشاد به نام بولوار «کتاب» ضمن تسهیل خدمات‌رسانی دستگاه‌هایی چون آتش‌نشانی، اورژانس و ...، امیدواریم بتوانیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی را بیش از پیش بسط دهیم.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سعید حسینقلی‌زاده در آیین نامگذاری خیابان کتاب ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و تبریک این مناسبت، اظهار کرد: تاکید بر کتاب و کتابخوانی، همیشه جزو آموزه‌های دینی ما بوده است؛ علیرغم اینکه امروزه فضای مجازی بیشتر توجه‌ها را معطوف خود کرده اما اهالی فکر و اندیشه پیوسته کتابخوانی را در دستورکار خود دارند و هرروز را فرصت یادگیری می‌دانند.

وی ضمن اشاره به تشابه اسمی و وجود دو معبر در سطح شهر مشهد به نام «ارشاد»، گفت: این تشابه اسمی مشکلاتی را برای دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، پست و ... ایجاد کرده بود و از سوی دیگر شهروندان نیز در آدرس‌دهی با مشکل روبه‌رو بودند.

شهردار منطقه 9 افزود: با توجه به همجواری بولوار ارشاد با کتابخانه مرکزی مشهد و همچنین لزوم توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی، پیشنهاد تغییر نام این بولوار به نام «کتاب» مطرح شد که با تصویب کمیته نامگذاری نیز همراه شد.

حسینقلی‌زاده‌مقدم تصریح کرد: همین دلایل موجب شد تا امروز و به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی شاهد نامگذاری بولوار کتاب باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1696804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =