ایسنا نوشت:

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اعلام تشکیل ستادی برای پیشگیری ازطلاق گفت:نهادهای مختلف به وظیفه خود در زمینه آموزش نقش‌های اجتماعی و پیشگیری از طلاق عمل نکرده‌اند.

مریم مجتهدزاده با بیان اینکه طلاق به یکباره اتفاق نمی‌افتد، اظهار کرد: در ستاد پیشگیری از طلاق وظایفی برای دستگاه‌های مختلف همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ثبت احوال، قوه قضاییه ، صدا و سیما و غیره در قالب یک تقسیم کار ملی برای تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از طلاق تعریف شده است.

 افزایش دو ماهه مرخصی زایمان مادرانی که صاحب دوقلو می‌شوند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در کمیسیون لوایح دولت افزایش مرخصی زایمان مادرانی که صاحب دوقلو می‌شوند از شش به هشت ماه تصویب شده است، عنوان کرد: در عین حال وزارت بهداشت پیشنهاد تکمیلی داده که براساس آن مرخصی زایمان این مادران به یک سال افزایش و برای پدران هم تمهیداتی اندیشیده می‌شود و در دولت از این پیشنهاد استقبال شده است.

وی در ادامه گفت: هزینه‌های تامین شهریه مهدکودک فرزندان زنان شاغل به 70 هزار تومان افزایش یافته است.

رییس مرکز  امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان درباره اقدامات فرهنگی این مرکز در زمینه حجاب و عفاف نیز گفت: در ستاد صیانت مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایف این مرکز مشخص شده که شامل انتشار کتاب، برگزاری همایش، تقویت سمن های فعال در زمینه حجاب و عفاف و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در محیط وب است.

4545

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اگر می خواهید حلش کنید فکری برای مهریه ها و کاسبی از این راه بکنید