بنیاد شهید قزوین نیازمند تحولات جدی است

امام جمعه قزوین گفت: علی‌رغم زحماتی که مسئولان گذشته‌ی بنیاد شهید کشیده‌اند اما بنیاد شهید در سطح کلان و در استان قزوین نیازمند تحولات جدی است و کارهای اساسی‌تری باید صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در دیدار با دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه بنیاد شهید در سطح کلان و در استان قزوین نیازمند تحولات جدی است، اظهار کرد: علی‌رغم زحماتی که مسئولان گذشته‌ی بنیاد شهید کشیده‌اند اما نیاز است در راستای چشم‌انداز نظام و رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب کارهای اساسی‌تری صورت بگیرد.

او افزود: خداوند جایگاه والایی برای شهدا در نظر گرفته است و قرآن می‌فرماید فرشتگان به شهدا می‌گویند به بهشت وارد شوید؛ یعنی حساب و کتاب و سختی‌هایی را که آدم‌های دیگر دارند، شهدا ندارد و مستقیم به بهشت وارد می‌شوند.

آیت‌الله عابدینی گفت: خداوند فرموده شهید پس از شهادت و قبل از ورود به بهشت می‌گوید، خداوند برای من جبران کرد، من را بالا برد، به من عظمت بخشید و من را از مکرمین قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهارکرد: کرامت آن قدر مهم است که خداوند می‌فرماید همه آموزه‌های دینی که اصل آن‌ها عبادت است، به تقوا ختم می‌شود، بعد به تقوا که می‌رسد حرف از کرامت می‌شود، وقتی به شهید می‌رسد دیگر نمی‌گوید این اکرم و اهل کرامت است بلکه می‌گوید مکرمین است، یعنی کسی که خودش را به قله کرامت رسانده است.

امام جمعه قزوین با تاکید بر ثبت جدی‌تر خاطرات پدران و مادران شهدا، بیان کرد: اخیراً کسانی از اهالی قلم در استان ما به میدان آمدند و کارهای خوبی در زمینه ثبت خاطرات پدران و مادران شهدا انجام شده است اما این کار باید با سرعت بیشتری انجام شود.

در ابتدای این جلسه نیز دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز به گزارشی از برنامه‌های سفر به استان قزوین پرداخت.

دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شرکت در جلسات دانشجویی، نشست با ایثارگران استان و سرکشی به پروژه‌های مربوط به بنیادشهید از جمله برنامه‌های سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان قزوین بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =