سایت روزنامه ایران نوشت:

مراسم فرش قرمز فیلم «زندگی با چشمان بسته» ساخته رسول صدرعاملی با حضور عوامل فیلم یکشنبه ششم شهریور در پردیس ملت برگزار می‌شود.

زندگی با چشمان بسته

در حالی که در ماه‌های اخیر مسئولان سینمایی به کرات مخالفت خود را با برپایی مراسم فرش قرمز فیلم‌ها به سبک و سیاق آثار هالیوودی نشان داده‌اند، در یکی از تازه‌ترین فرش قرمزها از فیلم سینمایی «زندگی با چشمان بسته» ساخته رسول صدرعاملی رونمایی خواهد شد.

زندگی با چشمان بسته

ترانه علیدوستی، حامد بهداد، پولاد کیمیایی، فرهاد قائمیان، فرهاد آییش، الهام پاوه‌نژاد، پریوش نظریه، اندیشه فولادوند و همایون ارشادی بازیگران آخرین ساخته رسول صدرعاملی هستند.

«زندگی با چشمان بسته» حدودا دو سال قبل ساخته شد، اما اصلاحات متعدد وارده به مضمون داستانی آن موجب شد دریافت پروانه نمایش این فیلم تا امسال به تعویق بیفتد.

زندگی با چشمان بسته

این فیلم که با نام «یک خاطره بگو حواسمو پرت کن» نیز شناخته می‌شود، داستان خواهر و برداری را روایت می‌کند که در منطقه محل زندگی خود با اتفاقاتی عجیب روبرو می‌شوند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    4 3
    فیلمی کوچک از کارگردانی متوسط و لی از بازیگری بزرگ! با ریتمی بسیار کسل کننده که با وارد شدن بهداد نیز تنها حرکت کوچکی میکند و مرگ پایانی آب سردی است بر تمامی آرزو های داخل و خارج از پرده. حیف از بهداد و پولاد که سر یه بازی بچه گانه سرشونو زیر آب کردند!! البته فیلم دو صحنه قدرتمند داشت یکی دعوای ترانه با راننده اتول و دومی صحنه تصادف بهداد که انصافا خوب از کار در آمده بود