ایران جزو برترین‌های ورزش سه گانه جهان است

رئیس فدراسیون ترای اتلون (ورزش‌های سه گانه) گفت: ایران یکی بیست و چهار کشور برتر جهان سطح چهار جهان بعد از دو کشور استرالیا و اسپانیاست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ترای اتلون (ورزش‌های سه گانه) که برای شرکت در مجمع سالیانه به ارومیه سفر کرده است گفت: برای ساماندهی هیات های استانی، بحث قانونمدای را طی سه سال اخیر در برنامه قرار داده‌ایم و اعضای هیات‌های استانی در مجامع سالیانه خود نقش فعالی را در پیشبرد هیات در پیش بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فدراسیون ایران یکی از فدراسیون‌های موفق از نظر فدراسیون جهانی است افزود: از سال گذشته در ارزیابی و عملکرد در سطح چهار توسعه‌یافتگی از پنج سطح قرار گرفته ایم و تنها کشورهای استرالیا و اسپانیا موفق به دستیابی به سطح پنج شده اند و ایران یکی از ۲۴ کشور سطح چهار جهان همچون فرانسه، انگلیس، ژاپن و چین است.

رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت: بدلیل دستیابی به رنکینگ بالا و عملکرد درخشان در مسابقات مختلف، علی‌رغم تمام مشکلات فدراسیون جهانی تجهیزات ویژه پارااتلون را به ایران ارسال کرد ضمن اینکه با توجه به هدف گذاری فدراسیون جهانی در اجلاس جهانی، ریل گذاری این تصمیمات در کشور و هیات‌های استانی انجام می‌گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =