عکس | شکار تمساح غول پیکر در سد آبی!

مقامات استرالیا تایید کرده اند که یک تمساح بزرگ آب شور که ماه ها پیش در یک سد در کوئینزلند شمال دور دیده شده بود، سرانجام دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شکارچیان تمساح را پس از شکست سایر روش های به دام انداختن با دارت تحت کنترل خود درآوردند؛ این تمساح ۴.۲ متری برای اولین بار در اواخر ماه اوت در سدی به مساحت ۱۲ هکتار مشاهده شد.

کارکنان دپارتمان محیط زیست و علوم بلافاصله به این مشاهده واکنش نشان دادند، اما به دلیل اندازه سد در گرفتن تمساح مشکل داشتند.

استیون کولسون، افسر ارشد حیات وحش گفت: "ما مدتی بود که حیوان را هدف قرار داده بودیم و گرفتن آن برای ما بسیار چالش برانگیز بود و زمانی که ما یک تمساح و سد بزرگی مانند آن به دست می آوریم، با توجه به فضای زیادی که حیوان برای حرکت در اطراف دارد، شکار می تواند چالش برانگیز باشد."

کولسون گفت که افسران دوشنبه شب گذشته موفق شدند تمساح را شکار کنند. گفتنی است که شکار این تمساح با استفاده از دارت ۲ ساعت به طول انجامید و جدای از زمان صرف شده برای شکار تمساح حمل و نقل آن بسیار چالش برانگیز بوده است.

عکس | شکار تمساح غول پیکر در سد آبی!

بهشت تمساح ها کجاست؟

تمساح ها معمولا با استفاده از فرکانس ها راه خود را به سدهای آبی باز می کنند؛ این اتفاق معمولاً بعد از فصل مرطوب، زمانی که حجم زیادی آب وجود دارد، رخ می دهد و سد بزرگ آبی زیستگاه خوبی برای تمساح ها است چراکه حفره‌های عمیقی دارد، ماهی‌های زیادی دارد، لاک‌پشت‌های زیادی دارد و علاوه بر اینها پرندگان زیادی دارد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1702069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =