آموزش زبان آلمانی همراه با پلفترم همیارزبان

آلمان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپا و جهان شناخته می‌شود و همه ساله افراد زیادی برای کار، تحصیل یا تجارت عازم این کشور می‌شوند. 

آلمان زبان مخصوص به خودش را دارد و ساکنین این کشور ترجیح می‌دهند آلمانی صحبت کنند پس افرادی که می‌خواهند در آلمان کار یا تحصیل کنند نیز باید به این زبان مسلط باشند.

همچنین، با توجه به اینکه زبان آلمانی برای افراد بسیاری جدید است و تا به حال با لغت‌های این زبان مواجه نشده‌اند، یادگیری لغات و گرامر زبان آلمانی سخت و پیچیده است. به همین خاطر است که متقاضیان آلمانی باید زمان و هزینه بیشتری برای یادگیری این زبان اروپایی صرف کنند و تا رسیدن به سطح پیشرفته یادگیری آلمانی را متوقف نکنند.

چون یادگیری آلمانی تا سطح متوسط و نیمه‌کاره رها کردن آن، موجب می‌شود از این زبان زده شوید یا بعد از مدتی هر آنچه یاد گرفته‌اید را فراموش کنید و مجبور می‌شوید مجدداً آلمانی را از سطح پایه شروع کنید.

همیارزبان این امکان را برای متقاضیان زبان آلمانی فراهم کرده است که با رزرو کلاس زبان خصوصی آلمانی، با کمک بهترین اساتید و منابع این زبان اروپایی را یاد بگیرند و تا سطح پیشرفته به آلمانی مسلط شوند.

کلاس زبان آلمانی

اغلب کسانی که می‌خواهند زبان آلمانی را یاد بگیرند، با این سؤال مواجه هستند که کدام کلاس آلمانی بهتر است و چطور می‌توانم به طور کامل به زبان آلمانی مسلط شوم. برای اینکه بتوانید با دقت بیشتری کلاس زبان آلمانی را انتخاب کنید و قدم به قدم در یادگیری این زبان پیشرفت کنید، در ادامه مواردی را که برای انتخاب یک کلاس زبان مناسب باید به آن‌ها توجه داشته باشید ارائه کرده‌ایم.

کیفیت کلاس زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی نیازمند دقت و تمرکز است. همچنین کسانی که در این کلاس شرکت می‌کنند باید در یک سطح باشند تا مدرس بتواند آلمانی را باکیفیتی مناسب به آن‌ها تدریس کند و همه زبان آموزان به یک اندازه در این زبان پیشرفت کنند اما در کلاس‌های حضوری که مؤسسات مختلف برگزار می‌کنند، این ساختار وجود ندارد چون تعداد متقاضیان آلمانی نسبت به انگلیسی کمتر است و آموزشگاه ها با هدف پر شدن ظرفیت کلاس‌هایش متقاضیان یادگیری آلمانی را ثبت نام می‌کند.

همچنین، افرادی که در کلاس‌های حضوری ثبت نام می‌کنند باید زمان زیادی را صرف یادگیری آلمانی کنند. چون مدرس زمان کافی برای بررسی مشکلات تک‌تک زبان آموزان ندارد و گاهی مواقع ممکن است فردی بدون اینکه مشکلات پایه‌ای‌اش را در آلمانی حل کند، مرتب به سطوح بالاتر برود. این افراد پس از چند سال شرکت در کلاس آلمانی متوجه می‌شوند که نتوانسته‌اند در این زبان به سطح قابل قبولی برسند و کلاس زبان آلمانی را نیمه‌کاره رها می‌کنند.

با توجه به اینکه زبان آموزان نیاز دارند در بهترین شرایط آلمانی را یاد بگیرند، همیارزبان کلاس‌های خصوصی آلمانی را ارائه کرده است. این کلاس‌ها به صورت جلسه‌ای و انفرادی برگزار می‌شوند تا استاد و متقاضی بتوانند ارتباط موثری با یکدیگر برقرار کنند و زبان آموز به خوبی بتواند به زبان آلمانی مسلط شود.

برای رزرو کلاس زبان آلمانی، می‌توانید از پلتفرم همیارزبان، اساتید این حوزه را بررسی کنید و طبق تقویم ارائه شده یک جلسه خصوصی را برای شروع از پایه آلمانی رزرو کنید.

کلاس آنلاین زبان آلمانی

سختی حضور در کلاس‌های حضوری زبان باعث می‌شود که اغلب متقاضیان برای یادگیری آلمانی محدودیت داشته باشند. چون کسانی که دانش‌آموز یا دانشجو هستند، باید در کلاس‌های درسشان حضور داشته باشند و در مواقع آزاد روزشان آلمانی یاد بگیرند. تجار و کسانی که برای مهاجرت کاری به آلمان قصد یادگیری این زبان را دارند هم با محدودیت‌های زمانی شرکت در کلاس‌های حضوری مواجه هستند و این امکان برایشان وجود ندارد که کار و فعالیتشان را مطابق با کلاس‌های حضوری تنظیم کنند.

برای اینکه تمام افراد بتوانند بدون محدودیت در کلاس آلمانی شرکت کنند و زبان آلمانی را مانند زبان مادری خودشان یاد بگیرند، همیارزبان کلاس آنلاین آلمانی را ارائه کرده است.

امکان تغییر استاد زبان

کلاس زبان آلمانی در همیارزبان به صورت تک جلسه برگزار می‌شود و اساتید مختلفی برای آموزش این زبان اروپایی در نظر گرفته شده‌اند. با توجه به اینکه محدودیتی برای تغییر کلاس یا استاد توسط همیارزبان در نظر گرفته نشده است، متقاضیان می‌توانند پس از یک جلسه آزمایشی استاد خودشان را تغییر دهند و یکی از اساتید حرفه‌ای همیارزبان که برای آن‌ها گزینه بهتری است را برای یادگیری آلمانی انتخاب کنند.

اما در آموزشگاه‌های حضوری این امکان برای متقاضیان آلمانی در نظر گرفته نشده است و کلاس و استاد توسط آموزشگاه برای یک‌ترم انتخاب می‌شود. بنابراین در صورتی که متقاضیان از استاد رضایت نداشته باشند، چاره‌ای جز ترک کلاس بدون در نظر گرفتن هزینه پرداخت شده نخواهند داشت.

آموزش زبان آلمانی

برای آموزش زبان آلمانی باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و هدفمند عمل کنید چون یادگیری این زبان بین‌المللی نیاز به دقت و تمرکز دارد و نیمه‌کاره رها کردن آن می‌تواند تمام تلاشی که برای یادگیری الفبای آلمانی، گرامر آلمانی، لغات آلمانی و... داشته‌اید را از بین ببرد. در ادامه چند راهکاری که برای آموزش زبان آلمانی هدفمند کمکتان می‌کند، ارائه کرده‌ایم.

زمان‌بندی دقیق برای یادگیری آلمانی

برای اینکه بی‌وقفه و پیوسته بتوانید زبان آلمانی را یاد بگیرید لازم است که زمان‌بندی دقیقی برای آموزش آلمانی داشته باشید و در طول هفته مرتب آنچه یاد گرفته‌اید را مرور کنید.

همیارزبان با وجود تقویم آموزشی انعطاف‌پذیر و اساتید حرفه‌ای، این امکان را برای متقاضیان یادگیری آلمانی فراهم کرده است که در ساعت‌هایی که برایشان مناسب است رزرو کلاس زبان آلمانی را انجام دهند و زیر نظر بهترین اساتید ایران، آلمانی را با منابع و ساختار مناسب یاد بگیرند.

پرداخت هزینه طبق برنامه‌ریزی

برای شرکت در کلاس زبان حضوری باید مبلغ قابل توجهی را در نظر بگیرید چون مؤسسات آموزش آلمانی کلاس‌های آلمانی را به صورت ترمیک ارائه می‌کنند و هزینه همه کلاس‌ها را به صورت یکجا از متقاضیان دریافت می‌کنند.

اما در همیارزبان نیازی نیست که هزینه زیادی برای یک‌ترم زبان آلمانی بپردازید چون کلاس‌های این پلتفرم به صورت جلسه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند و متقاضیان می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که دارند، برای رزرو کلاس خصوصی آلمانی برنامه‌ریزی کنند.

البته در شرایطی که متقاضی توانایی پرداخت هزینه چند جلسه را داشته باشد، هم همیارزبان محدودیتی برای رزرو جلسات متعدد آلمانی را نخواهد داشت و هم زبان آموز می‌تواند به تعداد جلساتی که نیاز دارد کلاس آلمانی خود را رزرو کند.

یادگیری زبان آلمانی

انتخاب بهترین کلاس آلمانی برای شروع از پایه

هر فردی شرایط خاصی برای شرکت در کلاس زبان آلمانی دارد و یک کلاس و یک مدرس برای تمام افراد مناسب نیست چون بعضی از افراد تا به حال در هیچ کلاس زبان آلمانی ای شرکت نکرده‌اند و باید از صفر یادگیری آلمانی را شروع کنند.

در صورتی که گروه دیگری از افراد ممکن است با زبان آلمانی به خاطر شرکت در کلاس‌های متوالی، مطالعه خود خوان، سفرهای متعدد و ... آشنایی داشته باشند و نیازی نباشد در کلاس‌های سطح صفر این زبان اروپایی شرکت کنند.

با توجه به اینکه کلاس زبان در همیارزبان خصوصی است؛ هر فردی می‌تواند با توجه به نیازی که دارد، از سطح پایه یا متوسط و یا پیشرفته یادگیری زبان را شروع کرده و خودش را برای زندگی در آلمان آماده کند.

منبع: hamyarzaban.com

برای تماس با ما می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید.

  • ۰۲۱-۹۱۳۰۷۶۴۶
  • hamyarzaban@gmail.com

اهواز،امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد ۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1703295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =