رانندگان از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین از لغزندگی جاده در محورهای اصلی و فرعی استان قزوین خبر داد و گفت: رانندگان با توجه به شرایط جوی نامساعد از ترددهای غیرضروری به ویژه در جاده‌های روستایی، گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس راه استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: خوشبختانه از ساعات آغازین روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در کشور و محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم که رانندگی در این شرایط جوی نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای تمهیدات ویژه‌ای توسط رانندگان است.

او افزود: رانندگان با توجه به شرایط جوی نامساعد از ترددهای غیرضروری به ویژه در جاده‌های روستایی، گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر خودداری کنند.

سرهنگ ذاکری‌منش ضمن تاکید به رانندگان در خصوص همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ و اطمینان از سیستم گرمایشی خودرو، به رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی اشاره کرده و گفت: از رانندگان تقاضا داریم ضمن حرکت در بین خطوط، از صحبت کردن با سرنشینان و تلفن همراه خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان با اشاره به لغزندگی و مه‌آلود بودن جاده‌ها و طولانی شدن مسیر توقف خودرو حین استفاده از سیستم ترمز، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمامی تیم‌های گشت پلیس به همراه راهداران برای خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و رانندگان می‌توانند در صورت نیاز با شماره های۱۱۰ و ۱۴۱ تماس بگیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1703702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =