کارگردان «بخارست»: دوست دارم رقیب داشته باشم

مسعود اطیابی، کاگردان فیلم سینمایی «بخارست» دلش می‌خواهد رقیب‌های متنوع و پرفروشی داشته باشد نه اینکه دائم فیلم‌های خودش پر فروش شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «بخارست» که این روزها فیلمش روی پرده سینما به نمایش در می‌آید. برای اینکه بدانیم چرا در این شرایط موافقت کرده فیلم «بخارست» اکران شود، به گفت‌وگو با او پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

شما فیلم خروس جنگی را ۸۸ اکران کردید، در آن شلوغی‌ها شما ناجی گیشه بودید، فکر می‌کنید شورای نمایش برای همین دوباره سراغ شما آمده است؟

آن را شورای صنفی باید بگوید، شورا از سرمایه‌هایش استفاده می‌کند و در این شرایط برآوردشان روی بخارست بود.

شاید چون به خاطر سابقه ۸۸ که ناجی بودید و بعد هم که در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ که سینما راکد بود، شما ناجی بودید از شما کمک گرفتند، درست است؟

من نمی‌دانم، خودم به آثارم این طور نگاه نمی‌کنم شاید دوستان این طور نگاه کنند. فکر کنید ما بخارست را نساخته بودیم خب همکاران فیلم‌های دیگری ساخته بودند. این به خاطر برنامه ریزی ضعیف سینمای ما است.

این حقیقت را باید بپذیریم که چند نفر هستند که ۷ یا ۸ فیلم اول سال را در دست دارند؟ من این تکرار را نمی‌پسندم و دوست دارم رقیب‌های متنوع و زیادی داشته باشم، نه این که دائم فیلم‌های خودم پرفروش باشد. امیدوارم برنامه‌های بهتری ایجاد شود و کارهای خوب ساخته شود نه کارهایی که مورد نیاز مردم نیست.

البته بخشی از ماجرا مربوط به رسانه‌هایی است که از فیلم خاصی حمایت می‌کنند، اگر آن‌ها واقع نگر باشند اتفاقات خوبی می‌افتد، قطعا به شخص بنده نگاه نکردند و به فیلم نگاه کردند. ما بر اساس درخواست آن‌ها فیلم را اکران کردیم. اگر بعد از جام جهانی اکران می‌کردیم شروع‌مان طوفانی تر بود. امیدوارم بعد از جام این یک ماه را جبران کنیم.

متن کامل این گفت‌وگو را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1704771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =