شجاعی مهر: اولین کار من در شب چله گزارشی برای رادیو بود

باشگاه خبرنگاران جوان: مجری پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: اولین کار من در شب چله گزارشی بود که از بازار تهران و میدان ارک برای رادیو تهیه کرده بودم.

شجاعی مهر، مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: فلسفه و اصالت شب یلدا در دورهم بودن، تجدید و احترام به بزرگ‌ترهاست شب یلدا به خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ می‌رویم تا به آن‌ها احترام بگذاریم و بگوییم که به یاد آن‌ها هستیم اگر رک بگویم بزرگ‌ترها وقتی جایگاهشان در خانواده را از دست بدهند از بین می‌روند پس خیلی از برنامه‌های که وجود دارد برای حفظ همین جایگاه است چون اساس خانواده بر محبت و عشق است.

به گفته این مجری تلویزیون، امسال پس از چندسال شیوع ویروس کرونا که مردم نتوانسته بودند یکدیگر را ببینند شب یلدا با رونق وشکوه بیش‌تری برگزار می‌شود. البته اینکه می‌گویم باشکوه به معنای تهیه و تدارک آنچنانی نیست و اگر یلدا را ساده برگزار کنیم حالمان هم بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک | مجریانی که در طولانی‌ترین شب سال به تلویزیون آمدند

شجاعی مهر با اشاره به اولین اجرای خود در شب یلدا می‌گوید: اولین کار من در شب چله گزارشی بود که از بازار تهران و میدان ارک برای رادیو تهیه کرده بودم و قرار شد که در ولادت یکی از امامان معصوم پخش شود. آن شب یلدا به همراه یکی از دوستانم به پارک ملت رفتیم و من یک رادیو پیدا کردم تا گزارشم را گوش کنم که خیلی برای من لذت بخش بود.

۵۵۲۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =