طرح خرید اقساطی خودرو های داخلی و خارجی

­دوست دارید که خودروی فعلی‌تان را بفروشید و آن را ارتقا بدهید؟ احساس می‌کنید که در بازار پیچیده امروز و با قیمت‌های پرنوسان بازارها نمی‌توانید در این مسیر موفق شوید؟ تا حد زیادی حق دارید اما بدانید که راه‌هایی برای موفقیت در این کار وجود دارد. برای ارتقای خودروی خودتان می‌توانید به کارشناسان کارنامه اعتماد کنید.

پای تخصص و تجربه که به‌میان بیاید، دیگر جای دلهره و نگرانی وجود نخواهد داشت. اگر به این شرایط، امکان دریافت تسهیلات برای ارتقای خودرو هم اضافه شود که دیگر پای گذاشتن به مسیر فروش خودروی فعلی و خرید گزینه‌ای بهتر کاری نخواهد داشت. به‌راحتی می‌توانید وام بگیرید و خودروی خودتان را ارتقا دهید.

دریافت تسهیلات کارنامه برای خرید خودرو

طرح خرید اقساطی خودرو  در سایت کارنامه

اوضاع بازار خودرو برای تعویض و خرید موردی جدید چالش‌برانگیز است. برای همین ما در کارنامه با رصدکردن بازار، شرایطی را در نظر گرفته‌ایم که امکان پیش ‌برد چنین برنامه‌ای را ممکن می‌کند. برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه به بانک یا هیچ سازمان دیگری هم وجود ندارد؛ همه ‌چیز به‌طور آنلاین و با نیاز به کمترین مدارک انجام می‌شود. با بهترین سود و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید به‌سادگی از وامی بهره‌مند شوید که به شما در تعویض خودروی فعلی و ارتقای آن کمک می‌کند.

شرایط دریافت تسهیلات کارنامه

طرح خرید اقساطی خودرو  در سایت کارنامه

در طرح تسهیلات کارنامه، شما می‌توانید از ۲۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح فروش اقساطی خودرو کارنامه به آدرس اینترنتی https://karnameh.com/services/loan مراجعه نمایید.

مدارک موردنیاز برای دریافت تسهیلات کارنامه

برای استفاده از وام کارنامه نیاز به داشتن چک صیادی دارید. اگر خودتان چنین چکی ندارید، امکان استفاده از چک فردی دیگر وجود دارد. مدارک دیگر موردنیاز شامل این موارد است:

  • کارت ملی؛

  • گواهی اشتغال به کار یا پروانه کسب؛

  • مدرکی برای احراز محل سکونت (سند مالکیت یا اجاره‌نامه)؛

  • چک صیادی (یک‌ فقره ضمانت به‌همراه تعداد اقساط)؛

  • شماره همراه فردی که چک صیادی ارائه کرده است؛

  • فرم اطلاعات سامانه ثبت‌نام الکترونیک یا ثنا (الزاماً ممهور به مهر دفتر خدمات الکترونیک قضایی باشد)؛

  • گردش حساب شش‌ماهه متصل به چک صیادی (نشان‌دهنده مجموعه برداشت‌ها و واریزها به‌طور جداگانه).

در آخر

در اوضاع فعلی بازار، خرید خودرو یا هر وسیله دیگری کمی دشوار است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و هزینه خرید هر چیزی گزاف و تا حد زیادی خارج از توان برای مدیریت است. در این آشفته ‌بازار، کارنامه می‌خواهد راهی برای ادامه حیات بازار خودرو و بهره‌مندی کاربرانش از امکاناتی برای خرید بی ‌دردسر و بدون چالش فراهم کند. از همین رو، شرایط خرید اقساطی خودرو را با بهترین امکانات و خدمات در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. فرصت مغتنمی است تا همچنان بتوانید خودروی مناسب و موردعلاقه‌تان را پیدا کنید و آن را با شرایطی مناسب بخرید. اگر هنوز فکر می‌کنید که خرید خودرو در بازار کنونی ممکن نیست یا مراحل بسیار سختی پیش روی دارید، باید بدانید که کارنامه با ارائه تسهیلاتش نظرتان را کاملاً عوض می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1725069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =