آیا می شود با بازی های آنلاین هم تفریح کرده و هم کسب درآمد داشت؟

امروزه تنوع در طراحی و ارائه انواع بازی های آنلاین، باعث افزایش استقبال علاقه مندان برای نصب و بازی کردن شده است.

اهمیت بازی کردن و ارائه بازی آنلاین، امروزه به گونه ای شده است که بسیاری از گیمرهای حرفه ای از این طریق می توانند درآمدهای بالایی به دست آورند. بدین صورت که گیمرهای قوی و حرفه ای علاوه بر کسب درآمد، به بهترین نحو هم تمرین می کنند و از کار حرفه ای خود لذت می برند. با وجود این که تعداد بازی های آنلاین افزایش چشمگیری پیدا کرده است، برخی افراد تصور می کنند که کسب درآمد از طریق بازی صرفا یک شوخی یا یک کلاهبرداری است. در صورتی که این گونه نیست. اگر به بازی های آنلاین علاقه دارید اما هنوز هم در این زمینه سوال و تردید دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آیا امکان کسب درآمد از بازی های آنلاین وجود دارد؟

بازی هایی که امروزه طراحی و ارائه می شود، هیجان ویژه و منحصر به فردی دارند. به گونه ای که پس از نصب کردن بازی آنلاین و وارد شدن و شروع بازی، وقتی به خودتان می آیید می بینید که ساعت ها مشغول بازی کردن شده اید. در واقع بازی های آنلاین دنیایی دارند که می توانند شما را تا چندین ساعت درگیر خود کنند اما نکته مهم در این زمینه این است که باید از هوش مالی خوبی برخوردار باشید. بدین صورت که باید دانش و اطلاعات کافی در مورد بازی های آنلاین درآمد زا داشته باشید. به گونه ای که با انتخاب بازی مناسب، علاوه بر تفریح کردن و پر کردن وقت خود با علاقه مندی های خود، می توانید درآمد هم کسب کنید. بنابراین به طور کل می توان گفت که امکان کسب درآمد از بازی های آنلاین وجود دارد. در ادامه مقاله به معرفی روش های کسب درآمد از این طریق می پردازیم.

روش های کسب درآمد از بازی آنلاین چگونه است؟

همان طور که در پاراگراف بالا ذکر شد، امکان کسب درآمد از بازی آنلاین به راحتی برای علاقه مندان وجود دارد. بنابراین هر فرد می تواند با توجه به توانایی و مهارتی که دارد، یکی از روش های درآمد زایی از بازی آنلاین را امتحان کنند. از جمله بهترین روش های کسب درآمد از بازی آنلاین می توان موارد زیر را نام برد:

آیا می شود با بازی های آنلاین هم تفریح کرده و هم کسب درآمد داشت؟

  1. تست بازی های ویدئویی

بسیاری از طراحان بازی های آنلاین و ویدئویی برای این که در مورد عملکرد خود به خوبی اطلاعات خوب و کامل به دست آورند، به گیمرهای حرفه ای و مبتدی و تازه کار پیشنهاد می دهند که به عنوان تستر بازی آن ها را امتحان کنند. در صورتی که یک آشنایی جزئی با بازی های آنلاین و ویدئویی داشته باشید، می توانید از طراحان بازی ها پول دریافت کنید و به نقد و بررسی این بازی ها بپردازید. به گونه ای که در طول بازی کردن اشکالات و نواقص بازی را به سازنده آن اعلام کنید.

  1. فعالیت در یوتیوب و آموزش بازی ها

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی انلاین، فعالیت در یوتیوب و آموزش بازی ها است. درواقع شما می توانید یک کانال یوتبوب راه اندازی کنید. سپس بهترین و محبوب ترین بازی های ویدئویی و آنلاین را انتخاب کنید. سپس مدتی زمان خود را صرف امتحان کردن این بازی ها کنید. بعد یک فیلم آموزشی کامل در مورد تک تک بازی ها تهیه کنید. همان طور که می دانید، یکی از بهترین روش های درآمد زایی فعالیت در یوتیوب است. با انتخاب بازی های آنلاین نیز علاوه بر تفریح و سرگرمی داشتن، از یوتیوب هم درآمد به دست می آورید.

  1. کسب درآمد از طریق بازی کردن

در این روش به دست آوردن درآمد ساده تر و آسان تر است. بدین صورت که هم تفریح می کنید و به علاقه مورد نظرتان می پردازید، و هم درآمد زایی داریددر واقع می توانید یک یا چندین بازی آنلاین و پر طرفدار در دنیا را انتخاب کنید. سپس شروع به مسابقه دادن و مبارزه کردن با کاربران دیگر که حریف شما هستند، کنید. از جمله بهترین بازی های آنلاین رایج در سراسر دنیا که طرفداران زیادی دارند، می توان بازی های زیر را نام برد:

  • Legends

  • Call of Duty

  • Legends of Fortnite

آیا می شود با بازی های آنلاین هم تفریح کرده و هم کسب درآمد داشت؟

بازی های پول ساز در دنیا

بسیاری از گیمرهای حرفه ای پس از بررسی ظاهر سایت و مشاهده اسکریپت های مختلف آن، می توانند متوجه شوند که چه بازی ای برای آن ها سود و درآمد کافی دارد. برای درآمد به دست آوردن از طریق بازی های آنلاین و حتی بازی های ویدئویی لازم نیست که سیستم عامل خاصی تهیه کنید. بلکه کافی است مهارت و تسلط کافی در مورد این بازی ها به دست آورید. در صورتی که علاقه به کسب درآمد و تفریح کردن دارید، می توانید بازی های زیر را برای درآمد زایی امتحان کنید:

  1. بازی Swag bucks

  2. Mist Play

  3. Rewardia

  4. Inbox Dollars

  5. HQ

  6. Swag IQ

  7. Bananatic

  8. Irazoo

  9. Play and win

  10. Fan DUEL

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1725971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =