۱ نفر
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
مرکز فروش تلویزیون شهری

تلویزیون شهری (نمایشگر شهری) یا ویدیو وال شهری نوعی تابلو تبلیغاتی است که از قرارگیری کابینت‌هایی به ابعاد مختلف تشکیل می‌شود.

هدف از تولید این محصول، نمایش تبلیغات تصویری با کیفیت بالا، در محیط شهری (میادین، بوستان‌ها، مراکز خرید، پاساژها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های کنفرانس و …) است. تلویزیون شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا و مدرن است.

تلویزیون‌های شهری از نظر کاربرد به دو دسته بیرون سالن و داخل سالن تقسیم می‌شوند:

تلویزیون‌های بیرون سالن به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه‌اند و هم‌چنین به علت بکارگیری تکنولوژی منحصر بفرد در تولید این تلویزیون‌ها به راحتی در نور آفتاب، تصاویر و فیلم‌ها را با وضوح بسیار بالا نمایش می‌دهند .

تلویزیون‌های شهری که تیم فنی مهندسی شرکت طراحان نور و نمای ایرانیان (noronama.com) تولید می‌کند چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • امکان تغییر در محتوای مورد نظر و اطلاع‌رسانی در شرایط خاص

  • مصرف کم انرژی و صرف هزینه‌های اندک بابت آن

  • قابل اتصال به کلیه لوازم دیجیتال برای ارسال محتوا

  • دوستدار محیط زیست در مقایسه با روش‌های قدیمی

  • کمک به زیباتر شدن نمای شهر

  • اجرای تمام فرمت‌های صوتی و تصویری

  • انعطاف‌پذیری و راه‌اندازی حتی به صورت منحنی و سه بعدی

  • ضدضربه و ضدآب، مقاوم در برابر نفوذ گردوغبار و شرایط‌ بد جوی

  • طول ‌عمر بسیار بالای قطعات و لوازم مصرفی

  • قابلیت طراحی و راه‌اندازی تبلیغات نرم‌افزاری به‌صورت نامحدود

  • خروجی صدای استریو و اضافه ‌شدن سیستم‌های صوتی قدرتمند

  • زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب‌ نور بسیاربالا

  • دامنه کنترلی و ارتباطی گسترده بین اپراتور و نمایشگر شهری

  • استفاده آسان در شبکه‌های درون سازمانی

  • اتصال همراه با امنیت بسیار بالا، از راه‌ دور بر بستر شبکه‌های وایرلس و رادیویی

  • قابلیت کنترل بین‌شهری و بین‌استانی در هرنقطه با سیستم‌های کلود.

  • ارتباط آفلاین و آنلاین (کارت کنترلر – استفاده از ویدیو پروسسور)

این مزایا در هیچ‌یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیش‌تر ذکر شد وجود ندارند. همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیرقابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم‌رده خود است و موجب کنار زدن رقبا شده است.

مرکز فروش تلویزیون شهری

مراحل نصب و راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری چگونه است؟

نصب و راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری توسط تیم فنی مهندسی شرکت طراحان نور و نمای ایرانیان به صورت دقیق و بر روی سازه‌های مهندسی مستحکم اجرا می‌شود.

  • تأمین قطعات و لوازم مورد نیاز

  • ارتقاء قطعات و تکنولوژی‌های ارتباطی

  • رفع مشکلات فنی و خدمات پس از فروش

  • تبلیغات اثربخش با سفارش تلویزیون شهری

تلویزیون‌های شهری یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات محیطی است که می‌تواند روی موفقیت یک کسب‌وکار اثر زیادی بگذارد.

۷ عامل مؤثر بر قیمت فروش تلویزیون شهری

تصور برخی بر آن است که قیمت خرید این تجهیزات پیشرفته دیجیتالی، یک نرخ مشخص و ثابت دارد. اما باید گفت که پرداخت هزینه این تابلوهای LED وابسته به عوامل و فاکتورهای متعددی است که با هم در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

۱. کیفیت تصاویر

با توجه به اینکه کیفیت تصویر در این نمایشگرها بسته به موارد متعدد دیگری است، می‌توان آن را عامل مهمی در قیمت نهایی تلویزیون شهری دانست. بدیهی است هرچه کیفیت نمایشگر بالاتر باشد، ملزم به پرداخت هزینه‌های بیشتری نیز خواهید بود. برای خرید نمایشگری با وضوح و رزولوشن مناسب، باید به ارتفاع تلویزیون شهری و زاویه دید مخاطب توجه کنید.

۲. ابعاد تلویزیون

ابعاد تلویزیون و تصاویر براساس میزان بودجه و خواست مشتری تعیین می‌شود و قطعأ بزرگ بودن نمایشگر، به معنای بالاتر بودن هزینه تمام شده آن خواهد بود.

۳. تعداد پیکسل‌ها

عامل مهم بعدی در فروش تلویزیون شهری به تعداد و تراکم پیکسل‌های صفحه نمایش مربوط می‌شود. افزایش کیفیت تصویر مستلزم تراکم پیکسلی بالاتر و پرداخت هزینه‌های بیشتر خواهد بود.

۴. کنتراست تصویر

کنتراست، فاکتور دیگری است که به واسطه آن سایه روشن تصویر در یک حد استاندارد قرار می‌گیرد و این مسئله نیز در گرو صرف هزینه‌های بالاتر است.

۵. دات پیچ

حدفاصل میان دو پیکسل را دات پیچ می‌گویند که بیانگر کیفیت تصویر است و هرچه این فاصله بیشتر باشد، کیفیت تصویر پایین‌تر و قیمت نیز کمتر خواهد شد. تعداد دات پیچ ارتباط معکوسی با تعداد پیکسل‌ها و رزولوشن صفحه نمایش دارد. هرچه فاصله بین پیکسل‌ها بیشتر شود (دات پیچ افزایش یابد)، تراکم پیکسلی کمتر شده و وضوع تصویر کاهش می‌یابد و بالعکس. بنابراین هرچه دات پیچ کمتر باشد، وضوح صفحه نمایش بیشتر شده و قیمت فروش تلویزیون شهری افزایش می‌یابد.

۶. کیفیت صدا

کیفیت صدا یک اصل مهم و تأثیرگذار در فروش تلویزیون شهری است و افرادی که برای اطلاع‌رسانی خدمات خود به این قابلیت نیاز دارند، موظف به پرداخت مبالغ مربوط به آن هستند.

۷. خنک کننده

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت تلویزیون شهری، داشتن یا نداشتن خنک‌کننده است. اگر قصد دارید از تلویزیون شهری در محیطی گرم و خشک با تابش مستقیم نور آفتاب استفاده کنید، لازم است برای آن یک خنک‌کننده نیز تهیه نمایید. استفاده از این دستگاه، گرمای تولید شده از سمت منبع تغذیه را کاهش داده و عمر و دوام نمایشگر را افزایش خواهد داد.

مرکز فروش تلویزیون شهری

بهترین مراکز فروش تلویزیون شهری

برای خرید تلویزیون شهری، بهتر است به مراکز یا شرکت‌هایی مراجعه کنید که کلیه مؤلفه‌های مهم و تأثیرگذار در فروش و نصب را لحاظ کرده و مورد توجه قرار می‌دهند. مثلاً امکانات متنوع تجهیزات و یا عواملی که هر یک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر دارند؛ باید به خریدار تذکر داده شود.

عرضه برندهای مطرح و قطعاتی با کیفیت نیز در حوزه مسئولیت‌های مراکز فروش این نمایشگرهای دیجیتال است. هم‌چنین در صورت مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر، بهره‌مندی از خدمات پس از فروش امکان‌پذیر است و در صورت خرابی قطعات، امکان تعویض یا تعمیر آن وجود دارد.

کلام آخر

شرکت طراحان نمایش نور و نمای ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای خرید تلویزیون شهری به‌صورت نقد و اقساطی است.

این شرکت با تکیه بر تجربه و توانایی مدیران و پرسنل خود در سال ۹۰ تأسیس شده و آماده اجرای پروژه‌های بزرگ کشوری با رزومه‌ای قوی است. شرایط اقساط به این صورت است که ابتدا ۵۰% از مبلغ تلویزیون شهری را می‌پردازید سپس مابقی را به صورت چهار فقره چک در مدت زمان ۴ ماه تسویه می‌کنید.

برای خرید یا فروش تلویزیون شهری می‌توانید با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

تلفن:

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۵

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۶

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۷

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۸

۰۹۱۲۱۳۸۱۰۹۱

۰۹۱۲۱۳۰۳۲۲۹

آدرس:

تهران، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، نبش کوچه شهیدی پلاک ۱۸ طبق اول واحد۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =