رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در اقدامی بدیع به حاشیه نویسی از یک مراسم بین المللی با حضور مقام معظم رهبری پرداخته است.

او که نوشته​اش را با عنوان «سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی» امضا کرده یکی از مهمانان همایش بیداری اسلامی بود که از ترتیب جایگاه مدعوین به این همایش سخن گفته و به تشریح ورود و خروج رهبر معظم انقلاب به این همایش پرداخته است.

فیروزآبادی نوشته است: سالن ساکت و آرام منتظر هستند؛ منتظر طلوع خورشید بیداری اسلامی. آقا وحید می آید سالن را کنترل می‌کنند. معلوم است چند دقیقه دیگر مراسم شروع می‌شود.

سردار شیرازی و سردار دکتر احمدی مقدم می آیند. حضرت آیت الله مهدی وارد می شوند. آیت الله جنتی، گلپایگانی، جلیلی، حجازی و سردار عزیز جفعری.

آقا به همراه سران سه قوه میایستند پشت تریبون. سرود جمهوری اسلامی ایران با لطافت شوق دیدار را نوازش می کند. سران سه قوه پایین می آیند و در سه صندلی مرکز سالن مستقر می شوند. آقا پشت تریبون قرآن، اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و لا دفع امه الناس بعضهم به بعض و سوره مبارکه اذا جاء نصرالله و الفتح.

حضرت امام خامنه ای خروشیدن یوم الله 26 شهریور 90 افاضه می فرمایند و شعری عربی با مضمونی انقلابی و از سرسوز که عرب زبانها را به شوق و همهمه وامی‌دارد. یادی عارفانه از انقلاب مردم مصر. فرمایشات امام خامنه‌ای همه دلها را می کاود و به جوش می آورد. باید چهره ها را می دیدی و زمزمه‌ها را می شنیدی.

آنچه وظیفه امامت مسلمین است بیان می شود.

در میان سخنان آقا صلوات و سه تکبیر از مهمانان دادیم برای نابودی صهیونیسم. الله اکبر، الله اکبر و صلوات برای امام کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی. در پایان سخن، آقا مجددا دعوت به تقوی با همه جوانبش می فرمایند و از قرآن هدایت می جویند.

برابر روش متواضعانه، آقا تشریف می آورند از میان جمعیت بروند. بزرگان مسلمان از جای جای سالن برمی‌خیزند به سمت مولا و محبوب، خود را به ولی امر مسلمین می رسانند.

 شوق وصال چه زیباست. کعبه عشق است. ولی فقیه است. رهبر انقلاب اسلامی است. چهره‌ها گلگون. لبها خندان. مصافحه و بوسه و گفت و گویی به یادگار و تبرک، مبروک، مبروک.

بنده هم پشت سر همه مسئولین آقا را مشایعت می‌کنم و از بوسه های بندگان مومن خدا و سلام و احوالپرسی بی بهره نمی مانم.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جبهه هنرهای زیبا - شورای عالی بصیرت IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 2
    باسمه تعالی شانه با سلام و احترام انشاءالله همیشه ملت عزیز ایران شاهد این همدلی و وحدت رویه باشند و ببینند که تمام مسئولین کشوری و لشکری پشت سر پرچمدار انقلاب و آزادیخواهان جهان امام خامنه ای ادام الله ظله حرکت می کنند. به امید پیروزی کامل حق و کفر در سراسر گیتی. جبهه هنرهای زیبا شورای عالی بصیرت