نماینده مجلس: با موضع‌گیری رهبر انقلاب درباره مسمومیت‌ها، نفَس «سوپرانقلابی‌ها» قطع شده

ایلنا نوشت: محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره این‌که بعضی از نمایندگان اصلا وجود این اتفاق را کتمان می‌کردند، بیان کرد: یعنی چه که نیست؟ این حرف مثل این است که ۸۰ میلیون انسان را نادان فرض کنیم! که البته نادان خودت هستی. این حرف مانند این است که ۸۰ میلیون انسان را عافیت‌طلب و بزدل تصور کنی! بزدل خودت هستی. ما هدف‌مان این بود که بگوییم بزدل خودتان هستید و به لطف خداوند ثابت شد.

مرتضی محمودوند درباره پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس کشور گفت: چند روز گذشته یک فرصتی پیش آمد تا از تریبون مجلس از دختر بچه‌های بی‌گناه و معصومی که مسموم می‌شوند دفاع کنم، تا آن لحظه خیلی‌ها به خاطر حمله سوپر انقلابی‌نماها صحبتی نکردند!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس بیان کرد: گفتند چرا شما آمدید این حرف را زدید؟ خب من چرا حرف نزنم آقای حزب‌الهی‌نما؟ چون این رسانه‌ای می‌شود! خب تو آدم دروغگویی هستی، رسانه‌ای شدن چیست؟ دهه شصت هم این‌گونه نبود، دهه شصت هم اخبار رسانه‌ای می‌شد؛ درحال حاضر که ما اجماع رسانه‌ای درباره بحث مدارس داریم. نمی‌شود بنده نیایم و تذکر ندهم صرف یک حرف ابلهانه و بچگانه تو که پشتش جریان براندازی این کشور است.

وی درباره پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان در کمیسیون متبوعش گفت: از آذرماه تا الان در حال تذکر دادن هستیم. به شخصه ده‌ها بار در کمیسیون امنیت گفتم. همان لحظه اول آقای ذوالنور گفتند که قضیه امنیتی است، بنده گفتم امنیتی است بسیاری حمله کردند که نه، چرا گفتید امنیتی است.

نماینده مردم خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در مرحله اول ۳۵ دختر بچه معصوم، مظلوم و بی‌پناه، بی‌گناه مسموم شدند و افتادند کف کلاس شما با چه عقلی می‌گویید، این امنیتی نیست؟ نه یکبار، نه دو بار، این اتفاق بارها افتاد. در حال حاضر هم که یک مدرسه و دو مدرسه نیست، یک شهر و دو شهر نیست این مسئله کل کشور را گرفته است. تازه آن هم نه از امروز بلکه از مدت‌ها پیش این شروع شده است.

وی تاکید کرد: من رزمنده و خاک پای این مردم هستم و وفادارم و فدایی بودنم شعار نیست از ۱۳ سالگی تا ۱۸ سالگی در جبهه بودم و ۴ بار مجروح شدم و امروز اگر در مجلس درد و دل مردم را نگویم خائن هستم، هم به خودم خائن هستم هم به مردمم. بعد مشاهده می‌کنید فرصت‌طلب‌ها که رسانه هم در دست‌شان است یک حرف ناحقی می‌زنند در کل دنیا در بوق و کرنا می‌شود و یک بنده خدایی هم مانند آقای ذالنور موضعی می‌گیرد و سعی می‌کنند، سرکوبش کنند! اما خدا جای حق نشسته است و اگر به خاطر خدا حرفی می‌زنیم پس بدون شک پشتوانه ما خدا است، بدانید اگر همه کس را می‌توانید دور بزنید و فریب دهید خداوند را نمی‌شود فریب داد. ما روی این قضیه در حال کار کردن هستیم.

محمودوند یادآور شد: چند روز پیش به من حمله کردند که چرا گفتی؟ اما دیروز رهبر انقلاب موضع گرفتند که عاملان این کار باید به اشد مجازات برسند. مراجع قم همه موضع گرفتند آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله بیات زنجانی و سایر مراجع موضع گرفتند و من از همه مراجع و بزرگان برای این موضع‌گیری تشکر می‌کنم و سپاسگزارشان هستیم که اگر سربازی حرف حق می‌زند، حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین حمایت هم موضع‌گیری رهبر انقلاب می‌شود. با حرف رهبر انقلاب و موضع‌گیری ایشان نفس سوپر انقلابی‌ها قطع شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره این‌که بعضی از نمایندگان اصلا وجود این اتفاق را کتمان می‌کردند، بیان کرد: یعنی چه که نیست؟ این حرف مثل این است که ۸۰ میلیون انسان را نادان فرض کنیم! که البته نادان خودت هستی. این حرف مانند این است که ۸۰ میلیون انسان را عافیت‌طلب و بزدل تصور کنی! بزدل خودت هستی. ما هدف‌مان این بود که بگوییم بزدل خودتان هستید و به لطف خداوند ثابت شد.

وی درباره این‌که مردم می‌پرسند چرا در موارد دیگر به سرعت عاملان یک اتفاق شناسایی و معرفی می‌شوند اما در این موضوع این اتفاق رخ نداده است، گفت: درد من همین بود که پشت تریبون تذکر دادم و برای همین رسماً در تریبون ملت ایران تذکر دادم که از آذرماه تا الان طول کشیده است. طبق کار کارشناسی نباید تا الان تحت هر شرایطی طول می‌کشید، حالا دوستان دلسوزی به این پرونده ورود کرده‌اند و به یاری خدا این پرونده به زودی حل و نتیجه به همه گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =