۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲

مهر نوشت:

شبکه خبری الجزیره قطر از امروز بخش عبری خود را با 12 خبرنگار خارجی و در مناطق مختلف اروپا، خاورمیانه، شمال آمریکا و فلسطین اشغالی راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، شبکه خبری الجزیره عبری فعالیت خود را از امروز برای یهودیان جهان آغاز می کند.

این شبکه به پوشش اخبار یهودیان دنیا می پردازد و در برخی مناطق اروپا، شمال آمریکا، خاورمیانه و رژیم صهیونیستی پخش می شود.

خبرگزاری النخیل نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد که نام این شبکه "اخبار یهود 1" است که برنامه های آن 24 ساعته پخش می شود و استودیوهای آن در فلسطین اشغالی، کیف، واشنگتن، بروکسل، پاریس و لندن تاسیس شده است.

این شبکه در ابتدا 12 خبرنگار خارجی دارد که همگی غیر قطری و در 6 کشور مستقر هستند. یک تیم خبری نیز در فلسطین اشغالی مستقر است و در آینده نزدیک دفاتر این شبکه در اروپا و روسیه تاسیس خواهد شد.

برنامه این شبکه به زبان انگلیسی پخش می شود اما در آینده نزدیک پخش این شبکه به هفت زبان عبری، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و آلمانی خواهد بود.

"الکساندر زانریر" سردبیر این شبکه در بروکسل اعلام کرد که الجزیره عبری در کنار اخبار روزانه خود و مطالب اقتصادی، فرهنگی و برنامه های آموزشی هر مطلبی که شایسته پخش باشد را منتشر خواهد کرد.

پایگاه خبری محیط نیز در این رابطه گزارش داد که صاحبان این شبکه همه تجار اروپایی از جمله "ایگور کولوموسکی"، "فادیم رابینوویچ" رئیس و معاون رئیس اتحادیه یهودیان اروپا هستند که برای تاسیس این شبکه 5 میلیون دلار هزینه کرده اند.

این شبکه مدعی شده استقلال حرفه ای خود را حفظ خواهد کرد و به هیچ سازمان، حزب یا گروه دینی وابسته نخواهد بود.26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    نفهميدم.اسم اين شبكه كه "اخبار يهود 1" است.استودیوهایش هم كه در فلسطین اشغالی، کیف، واشنگتن، بروکسل، پاریس و لندن هستند.موسسان و سرمايه گذارانش هم كه يهودي هستند.پس اين شبكه چه ربطي به الجزيره دارد؟!