اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع در پیشگیری از جریان منفی رسانه‌ای

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع و وحدت رویه در روند اطلاع رسانی در همه سازمان ها و مجموعه های بزرگ گفت: ضروری است که در این زمینه با برنامه ریزی درست و انتخاب افراد دارای تجربه و تخصص از هر گونه ایجاد حاشیه و جریان منفی رسانه ای پیشگیری کرد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محسن قدیری، در آئین معارفه سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع و وحدت رویه در روند اطلاع رسانی در همه سازمان ها و مجموعه های بزرگ اظهار داشت: ضروری است که در این زمینه با برنامه ریزی درست و انتخاب افراد دارای تجربه و تخصص از هر گونه ایجاد حاشیه و جریان منفی رسانه ای پیشگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه مهندس عظیمی با توجه به تجربیاتی که در عرصه رسانه و روابط عمومی کارآمد داشته به عنوان سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان انتخاب شده است، ابراز داشت: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره اطلاع رسانی درست و شفاف را در دستور کار داریم و بر این باوریم با این روند اعتماد سازی در بین عموم مردم جامعه را خواهیم داشت.

روابط عمومی کارآمد مقدمه ای اساسی در زمینه شفاف‌سازی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی

همچنین احمدرضا عظیمی، سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، روابط عمومی کارآمد را مقدمه ای اساسی در زمینه شفاف سازی عملکرد سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های اقتصادی دانست و گفت: در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با ایجاد ساختاری مناسب و استفاده از آخرین متدهای اطلاع رسانی روز دنیا این موضوع را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با رسانه ها و بروز کردن روند اطلاع رسانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با استفاده از همه ابزارهای اطلاع رسانی طی ۶ ماه گذشته اجرایی شده است، افزود: خوشبختانه اغنای رسانه ای در زمینه همه اقدامات هلدینگ را محقق ساخته ایم و همراهی رسانه ها در همه بخش ها نیز از دستاوردهای این اقدامات است.

اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع در پیشگیری از جریان منفی رسانه‌ای

سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه شکست ساختار سنتی اطلاع رسانی در این گروه صنعتی را با تولید انواع تولیدات تصویری، صوتی و متنی رقم زدیم، افزود: این امر منجر به ایجاد هماهنگی و ارتباط مستمر در بخش های درونی سازمان نیز شده و همه بخش ها برای استفاده از این ظرفیت درخواست های خود را در مناسبت های مختلف اعلام کرده اند.

وی تاکید کرد: همه توان خود را برای پاسخگویی به موقع به رسانه ها برای تنویر افکار عمومی به کار خواهیم گرفت، ارتباط مستمر با نهادهای بالادستی و زیر مجموعه را حفظ خواهیم کرد و با رصد به موقع رویدادهای جامعه در برابر آن واکنش درست را خواهیم داشت

گفتنی است، با حکم هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مهندس احمدرضا عظیمی به عنوان سخنگوی این هلدینگ معرفی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =