۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۹

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد می گوید برخی از افراد که مدرک تحصیلی دیپلم هم ندارند، قصد دارند شبکه ماهواره ای تاسیس کنند.

علی رضا کریمی به خبرآنﻻین گفت: برخی افراد با بیان اینکه قصد داریم برخی از جنبه های ایران را به کشورهای دیگر نشان بدهیم، درخواست صدور مجوز می کنند، در حالی که اصلا دیپلم هم ندارند.

این مسئول، همچنین با اشاره به اینکه تمام شبکه های ماهواره ای به جز یکی دو کانال که از ارشاد مجوز گرفته اند، معاند هستند، تاکید کرد دادن تبلیغات به این شبکه ها بر خلاف قانون و ممنوع است.

این در حالی است که شبکه های ایرانیان و پرشین تی وی، با مجوز آزمایشی وزارت ارشاد در حال حاضر، آماده پخش برنامه های تلوزیونی است.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد همچنین تاکید می کند: "قانونگذاردر قانون مبارزه با ماهواره، نوع مجازات کسانی را که به ماهواره ها تبلیغات می دهند تعیین نکرده و نگفته چه مجازاتی برای این اشخاص باید باشد. به قولی خیلی محکم نیامده بگوید اگر وزارت بازرگانی این تبلیغات را دید، با این تخلفات چگونه برخورد کند."

وی درباره برخوردهای وزارت ارشاد با آگهی دهندگان ماهواره ای می گوید: "درباره مجازات این افراد، خلاء قانونی داریم. وقتی قانونگذار می گوید وزارت ارشاد و سایر نهادهای ذیربط می توانند برخورد کنند، خب باید بروند آئین نامه آن را درست کنند و راهکاری پیدا کنند که در صورت تخلف، چگونه برخورد شود."

متن کامل مصاحبه خبرآنلاین با علیرضا کریمی را اینجا بخوانید.

47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد آباداني IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    1 مسئله اينجا بدون جواب ميمونه اون هم اينه كه : از طرفي ماهواره ها رو جمع ميكنند و از طرف ديگه وزارت ارشاد مجوز شبكه ماهواره اي ميده. پس مردم با كدوم ماهواره بايد اين شبكه ها رو ببينن؟