24آنلاین نوشت:

راهروهای دادسرای جرایم پزشکی شامل افرادی است که بسیاری از آنها به دلیل نارضایتی از جراحی زیبایی و عوارض مادی و معنوی که برایشان پیش آمده است، خواستار بررسی میزان خسارت وارده آمده از سوی پزشکشان هستند.

مورد اول خانمی است که بهار امسال عمل زیبایی بینی انجام داده و بعد از 3 بار عمل جراحی، حالا هم بینی اش افتادگی دارد و به یک سمت کج شده  و هم مشکل شدید تنفسی پیدا کرده و فقط با دهان می‌تواند تنفس کند...بعد از بارها شکایت و رفتن به دادگاه می‌گوید: متهم بارها من را تهدید کرده‌اند که کاری از پیش نخواهم برد و ایشان اینقدر روابط و آشنا دارند که اجازه ندهند من به حقم برسم و من از این بابت نگرانم...

مورد دوم هم زنی است که سال 86 عمل جراحی داشته و بعد از 4 بار عمل، حالا دیگر استخوانی در بینی ندارد و امیدوار است پزشکان با عمل ترمیمی و پیوند غضروف کاری برایش انجام دهند...خود او از عمل آخرش می‌گوید: به ایشان گفتم من شنیدم که بینی‌ام شکست که کاملا انکار کردند و گفتند که بروم و استراحت کنم. بعد از چند روز که دوباره مراجعه کردم به من گفتند حتما خودت زمین خورده‌ای و بینی‌ات شکسته و من دیگر کاری از دستم بر نمی‌آید!

گزارش کامل را که در مجله همشهری ماه نیز منتشر شده ،اینجـــــــــا بخوانید.

4760

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 2
    من نمیدونم شما چرا با این همه زن که بینی شون رو با موفقیت عمل میکنن و راضی هم هستند مصاحبه نمی کنید. والا من خودم مخالف دستکاری در خلقت خدا هستم ولی اینکه هر موقع میخوایم از عمل بینی صحبت کنیم فقط از چند نفر که عمل بینی شون موفقیت آمیز نبوده صحبت بشه اصلا جالب نیست و برای مخاطب هم نسبت به این گزارش ها بدبینی به وجود میاد.
  • بدون نام CH ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    7 1
    مشکلی نیست فقط پزشکان خدای ناکرده ناراحت نشوند هر ویزیتی میخواهند بگیرند چون حین عمل فکر شان در خرید ملک یا ساختن ویلاست که الان بازارش خوبه بیمار کیلوئی چند .....
  • مهرداد TH ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    7 0
    باید دکترهای خطاکار را گوشمالی داد
  • بدون نام AM ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    9 1
    تو راهروهای دادگاه ها آدم های طلاق گرفته یا ورشکست شده هم زیاد هست پس نتیجه میگیریم ازدواج و سرمایه گذاری خیلی کارهای بدی هستند
  • مهدی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    6 3
    که چی . همه جای دنیا از هر چند عمل یکیش خوب نیست . بعد یکی نیست بگه نونت نبود آبت نبود رفتی عمل بینی ؟ اخه با خلقت خدا چیکار داری ؟
  • س ا ر ه GB ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    11 1
    خانوم محترم بی سواد! آخه بعد از 4 بار دست کاری شدن بینی توقع داری چیزی ازش باقی بمونه؟ بهتره بری مشکل روحیت رو درمان کنی و کمتر تو آینه نگاه کنی!
  • حسین IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    10 0
    خدا لعنت کنه پزشکی رو که فقط بفکر پر کردن جیبشه.خدا لعنت کنه جراحی رو که با نداشتن دانش کافی و تبحر دست به اعمالی میزنه که یا بیمارو بیمارتر و یا به کشتن میده.خدا لعنت کنه پزشکانی رو تعهد اخلاقی رو زیر پا میگذارند.
  • پيمان IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    4 1
    سلام من خلبان نيروي هوايي ام. به همه اونايي كه اين متنو ميخونن توصيه برادرانه ميكنم تورو خدا هرگز از روي زيبايي تصميم گيري نكنين. براي شخص من بارها كيساي دماغ عملي يا هر موردي كه فكر ميكنم زيبايي بيش از حد واسشون اهميت داشت، پيش اومد كه باهاشون ازدواج كنم اما آخرش رفتم از يكي از روستاهاي شهرمون همسرمو پيدا كردم و الان حقيقتا زندگي زيبايي دارم.