بازدید بیش از ۶ میلیون گردشگر از جاذبه های مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران مازندران، کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری را ۶میلیون و ۷۱۲هزار و ۴۱۸ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، صادق برزگر با اعلام اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری ۱۳ میلیون و ۶۶ هزار و ۱۸۷نفر در مازندران اقامت یافتند، اظهارداشت: تعداد اقامت کننده های هفتمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۲نفر در این استان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۸۸۵مورد از آغاز ستاد تا هفتم فروردین اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری ۵۵ فقره تشویق، ۹۸ فقره تذکرات و ۳۳مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا هفتم فروردین سال جاری را ۶میلیون و ۷۱۲هزار و ۴۱۸ نفر اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1748087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =