ایسنا نوشت:

معاون اجرایی رییس‌جمهور خبر داد که مشایی همراه رییس‌جمهور در حال بازگشت به کشور است.

 حمیدرضا بقایی در حاشیه جلسه روز یکشنبه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که مطرح شده مشایی برای دیدار با ایرانیان خارج از کشور مدتی در آمریکا خواهد ماند، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و وی در حال بازگشت است و همراه رییس‌جمهور بر می‌گردد.

همچنین وزیر کشور درباره اخبار مربوط به انتخابات آتی گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که از قبل صورت گرفته و طبق تقویم زمان‌بندی کارها پیش می‌رود و هماهنگی‌های بسیار خوبی با شورای نگهبان و سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

مصطفی محمد نجار در حاشیه جلسه هیات دولت درباره برگزاری انتخابات رایانه‌ای نیز اظهار کرد: بحث رایانه‌ای را تست کردیم و جواب مثبتی گرفتیم و در حال رایزنی‌های آخر هستیم تا ببینیم چه درصد از حوزه‌ها را می‌توان به صورت پایلوت رایانه‌ای برگزار کرد.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک بحث آموزش فرمانداران را خواهیم داشت و اکنون در وزارت کشور ارکان ستاد انتخابات تشکیل شده است. در استانداری‌ها نیز همین‌طور است و امیدواریم دوازدهم اسفند ماه مردم عزیز با مشارکت حداکثری خود شکوه و عزمت ایران را به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لایحه افزایش تعداد نمایندگان به این دوره مجلس شورای اسلامی خواهد رسید؟ گفت: بله ما زودتر آن را ارائه دادیم و مباحث آن در کمسیون و شوراها به اتمام رسیده است و فکر می‌کنم همین روزها به صحن علنی مجلس بیاید و ان‌شاالله به این دوره مجلس برسد.

وزیر کشور درباره برنامه‌های خود در سفر به پاکستان نیز گفت: مباحث مشترکی را از قبل با پاکستان داشتیم و این مباحث بیشتر در خصوص همکاری‌های امنیتی است. اکنون داریم بر روی توافق‌نامه امنیتی کار می‌کنیم تا در این زمینه نشست‌هایی را داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ها در این سفر بیشتر درباره همکاری در زمینه مواد مخدر، مراقبت از مرز، قاچاق انسان و مباحث امنیتی است. هم‌چنین بحث سیل‌زدگان نیز مطرح می‌شود و قرار است از نزدیک مشاهده کنیم که با توجه به شرایط چه کمک‌هایی نیاز است.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    2 0
    حتما مونده تا 2 آمریکایی جاسوس رو برگردونه