دبیر همایش علمی و پژوهشی هنر و تبلیغ از برگزاری سه نشست تخصصی پیرامون هنر و تبلیغ پیش از برگزاری همایش خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام علی کمساری  با اشاره به برگزاری همایش هنر و تبلیغ اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 34 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شش محور اصلی برای همایش هنر و تبلیغ انتخاب شده است، گفت: هنر و تبلیغ در اندیشه‌های دینی، سیر هنر و تبلیغ در بستر زمان و بازشناسی جنبه‌های هنری در شیوه‌های سنتی تبلیغ از جمله محورهای همایش هنر و تبلیغ به شمار می‌روند.
وی کارکرد گرایش‌های هنری در تبلیغ، حوزه‌های علمیه و زیرساخت‌های هنر و تبلیغ و مبانی فقهی و چالش‌های هنر و تبلیغ را از دیگر محورهای همایش ذکر کرد.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: علاقمندان تا 15 مرداد ماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به آدرس قم، خیابان شهدا، کوچه 21، فرعی اول سمت چپ، پلاک 50 کدپستی 45117 ـ 37137 ارسال کنند.

وی با اشاره به داوری آثار ارسالی به دبیرخانه همایش گفت: کمیته علمی متشکل از صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی به داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

کمساری خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری همایش سه نشست تخصصی پیرامون موضوعات مرتبط با هنر و تبلیغ برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: همایش هنر و تبلیغ اواخر مهر ماه سال جاری با حضور فرهیختگان دینی و هنری برگزار می‌شود و به مقالات برگزیده در این همایش تندیس همایش و لوح ویژه اهدا می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =