ایسنا نوشت:

محمد عباسی درباره انتقادهای فراوان به انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: ما در ورزش‌مان ظرفیت زیادی داریم که فوتبال تنها بخشی از این ظرفیت است. در فوتبال هم باشگاه‌های زیادی داریم که استقلال و پرسپولیس دو باشگاه از این مجموعه بزرگ هستند. می‌دانیم که این دو باشگاه طرفداران فراوانی در سطح کشور دارند و ما نسبت به محبوبیت این دو باشگاه واقف هستیم. فکر می‌کنم بحث‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، تنها بحث‌های داخلی است. باید راه را برای پیشرفت فوتبال و این دو باشگاه فراهم کنیم.

عباسی درباره انتقاد نمایندگان مجلس به این انتخاب‌ها گفت: بعضا مصاحبه‌هایی که پخش می‌شود، گفت‌و‌گو‌های کامل نمایندگان مجلس نیست. البته شاید برخی از نمایندگان انتقادهایی داشته باشند که این هم طبیعی است، اما باید بگویم ما با نمایندگان مجلس و به ویژه‌ کمیسیون تخصصی رفاقت و تعامل کامل داریم.

او درباره بحث دو شغله بودن برخی از اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: ما در دولت بیشترین تاکید را بر اجرای قوانین داریم و مطمئن باشید مشکلی در این باره وجود ندارد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    29 4
    البته آقای عباسی کاملا درست می فرمایند. از نظر ایشان اعضاء منتخب کاملا خوب هستند! از کوزه همان برون تراود که در اوست! مگه دوستان انتظار دیگری هم از این آقای وزیر ورزش که تا دیروز نمی دانست ورزش چیست دارند؟ اصولا از این فرد چه انتظاری می توان داشت؟ هنگامی که مجلس به یک فرد ورزشی برای پست وزیر ورزش رای نمی دهد و به یک فرد غیر ورزشی رای می دهد یاد این جمله زیبا می افتیم که : خانه از پای بست ویران است . بنظر بنده آقای وزیر برای روسای فدراسیون ها حتما نیم نگاهی هم به سایر پست های غیر مرتبط از جمله: خیاطان، نانوایان، مدیران حوزه نفت و گاز و ...، و ... داشته باشند خوب هست. چون هر چقدر بی ربط تر باشند بهتر است.