عضو فراکسیون اقلیت مجلس می‌گوید: قرائت گزارش شکایت از رئیس‌جمهور برای قاطبه نمایندگان قانع‌کننده نبود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرآنلاين درخصوص ارزيابي‌اش از گزارش قرائت شده درباره 4 شكايت از رئيس‌جمهور، گفت: آقاي اوليا نماينده يزد اظهار مي‌داشت كه گزارش اوليه شكايت از رئيس‌جمهور با آن‌چه در مجلس قرائت شده بي‌تفاوت بوده است.

اوليا نماينده اصلاح‌طلب مجلس امروز بعد از قرائت گزارش شكايت از رئيس‌جمهور در حالي كه نتوانسته بود از پشت تريبون تذكرش را اعلام كند به جايگاه هيأت‌رئيسه رفت و اعتراض خود را به محمدرضا باهنر رئيس جلسه اعلام كرد.

تابش درباره اينكه آيا گزارش اخير قانع‌كننده بود، اظهار داشت: بايد مجموعه اسناد و گزارشات دولت را هم گوش كرد و براي همين فكر مي‌كنم رئيس جلسه امروز بعد از قرائت گزارش درباره آن رأي‌گيري نكرد.

وي درباره اينكه برخي نمايندگان معتقدند در اين گزارش مصلحت‌انديشي شده بود تصريح كرد: نمي‌توانم با قاطعيت در اين زمينه اظهارنظر كنم ولي بايد گفت گزارش قرائت شده براي قاطبه نمايندگان قانع‌كننده نبود.

در همين حال فرهاد تجري عضو كميسيون حقوقي مجلس كه مي‌گفت بخشي از گزارش شكايت از رئيس‌جمهور را پيش از اين ديده بود در گفت‌وگو با خبرآنلاين با تأييد ضمني اظهارات برخي از نمايندگان درباره تلطيف گزارش قرائت شده در مجلس، اظهار داشت بله، آن‌چه در گزارش قرائت شده با گزارش اوليه «در تعارض» است.

وي گفت بعد از درگذشت سخنگوي كميسيون اصل 90 گزارش فعلي توسط يكي از اعضاي اصلي كميسيون «زيرورو» شد.

 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مرحبا بر تابش و دیگر نمایندهگان شجاع مجلس